zo'n cappack heeft volgensmij geen nut voor je BEC. Die cappack zorgt er alleen voor dat er geen schommelingen komen omdat de motor ineens stroom vraagt en dan je batterijen wat te kunnen ondersteunen op zulk soort momenten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Kan deze ESC 130C aan, of gaat hij dan op in vlammen?
Ik zit namelijk naar een accu te kijken die 130C burst levert.
Op internet lees ik veel dat een Castle ESC in vlammen op gaat, mij is dat nog nooit overkomen, maar het hoogste wat ik heb gereden was 80C.
Zal een 3S op 80C goed zijn voor de MMM? Het is dan met de standaardmotor, dus de Castle 2200kv. Of zal de boel ook fikken dan?
Hoe voorkom je het fikken van je ESC eigenlijk? Of wat gaat er in dat geval mis?
Alvast bedankt!
Sorry, ik bedoel 2x 3s.
Dus is deze accu goed?: Turnigy nano-tech 5000mah 3S 40~80C Lipo Pack (TRA2872 Slash/Slash 4x4)
Die is 3s, en 80C Burst. Gearing idd niet te hoog, gewoon standaard laten.
Dan zijn er dus twee, dus 6s. Maar er zal dus niks gebeuren als ik deze accu's gebruik, volledig veilig dus?
Wat zijn meestal de oorzaken van een brandende ESC dan? Want ik lees vaak dat de Mamba Monsters in vlammen op gaan, alhoewel ik daar nooit last van heb gehad, maar tot nu toe alleen 2S 80C gereden. Maakt het verschil uit met 2S 80C en 3S 80C?
volgens mij niet , de wagen is 100% origineelMaar wat is hier dan de oorzaak? Een te hoge gearing?