Castle Creations MMMXL HV 1op5 elektro

Die gaat iig lekker zo. Klinkt wel iets minder impossant als een benzine nu ik 't filmpje zo zie. maar ik denk dat dat in het echt ook wel meevalt. :)

Nu nog even kijken naar een slipperclutch voor de baja, haha.

zou de set hier ook in passen????? moet nog wel leverbaar worden voor ons hoor maar $399,00 !!!

RS260.jpg

HobbyKing Online R/C Hobby Store : Hobby King Baja 260 1/5th Scale 26cc Dune Buggy (AUS Warehouse)

Woppaaa, mn gesneuvelde MMP is weer tot leven gebracht door CC voor een bedrag van 0,00 gekke dollars/euros!
Niks minder dan lof voor de repair afdeling!

Ik weet het, dit is niet het topic maar wilde mn vreugde met jullie delen... ;)

Ik heb de MMP 26 November op de post gedaan. Wat ik bedoelde met mn vorige berichtje is dat ik een mail heb gekregen met de invoice, dus zal het nog wel ff duren voordat ik de ESC weer thuis heb...

Woppaaa, mn gesneuvelde MMP is weer tot leven gebracht door CC voor een bedrag van 0,00 gekke dollars/euros!
Niks minder dan lof voor de repair afdeling!

Ik weet het, dit is niet het topic maar wilde mn vreugde met jullie delen... ;)

Hoi, heb je toen je mmp gewoon opgestuurd naar CC? Met een begeleidend schrijven? Mijn CC Sidewinder + motor heeft het begeven. Zat er ook aan te denken om het hele zooitje op te sturen, heb alleen geen bon meer dus kan zijn dat ze het niet meer vergoeden.

Groeten Wes

Echt een geweldig ding.
Eens kijken wat ik kan verkopen en wanneer hobbyking zijn baja kloon in duitsland kan leveren :banana:

Back