Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Puntje bij het paaltje denk ik dat de regelaars onderbemeten zijn voor die heli's. In de startpost staat het al 'die regelaar moet kunnen voor niet-3D'.. maar vervolgens ga je er abrupt 13 graden pitch mee trekken.. dat valt dus onder 3D.
De overlevende FETs kunnen ook een forse tik meegekregen hebben. Ik zou ze allemaal vervangen, als dat zinvol is prijstechnisch, i.p.v. ze anders arrangeren.gisteren begaf spontaan mijn cc 120hv hetIk hoop dat 1 groep eruit ligt zodat ik er nog een 80hv kan maken, anders gaat hij in de container ...
Hoeveel stroom liep er?
Deze is gewoon zonder aanduidbare reden opgefikt!
Dat weet je dus helemaal niet. Je bent er 2 minuten mee gaan hoveren zonder iets te meten.
Het kan natuurlijk best hoor, en als blijkt dat de CC regelaars er bij bosjes uitfikken op heli's, dan zegt dat óók iets, echter, in onze hobby zie je imo té vaak dat spullen worden afgebrand ('castle cremations') terwijl het probleem toch écht bij de eindgebruikers zitten die het spul verkeerd monteren (bv koeling), verkeerd instellen of verkeerd belasten.
Heli's zijn ook een zware belasting, mogelijk dat CC daar bij de specificatie van e.e.a. onvoldoende rekening mee gehouden heeft. Ik gebruik zelf een CC80 HV op een 2m F3A kist en ondervind daar verder geen problemen mee, maar de max stroom die ik trek komt dan ook hooguit op 100A uit. Misschien dat het meer 'vliegtuigregelaars' zijn?