Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou de spinner van Just Engines eens proberen. Het komt niet zo nauw volgens mij, als je de spinner van Martijn eens bekijkt weet je waarom.
En anders die van Brodak eventueel. Bruno is daar volgens mij wel enthousiast over. Dat wil wat zeggen.Maar Tru Turn zou ik zo 1-2-3 niet meer kiezen. Als je ziet hoeveel geld de spinners voor de Stiletto's hebben gekost...
Remote needle carb? Neem gewoon een venturi, lekker simpel.
Ik zou gewoon lekker tesatape gebruiken voor de schanieren! Dat is veel strakker en scheeld je nog eens een hoop werk ook![]()
Aangezien ik scheurweefselband mee gelamineerd heb met het indekken, maak ik de slots vrij voor de scharnieren aan de onderkant vleugel: voorzichtig insnijden en dan het piepschuim eruit peuteren met een schroevendraaier.
![]()
k bedoelde niet scheurband![]()
Zo! Best werk geweest zie ik.
Maar het ziet er wel goed uit. Je kunt inderdaad beide delen nog verlijmen, kan nooit kwaad zou je denken. Heb je er een tekening van trouwens? Misschien zijn er meer geïnteresseerden in de toekomst.![]()
Ik zit even te kijken naar mogelijkheden om de uitlaat te monteren. Maar een flens op maat en die aanlassen werkt ook niet doordat de uitlaatbocht ovaal is en de schroefgaten overlapt. Blijft een lastig vraagstuk
Boormalletje is tegen grof geld te leen
Hoezo???? ben jij ook met een catfish aan het bouwen dan?
Twee gaten gebruiken en die opboren en optappen met UNC draad is voor mij even geen optie. Heb de spullen niet en te riskant.