Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Titel cq. bericht kun je gedurende vier weken wijzigen, via meer opties. Daarna d.m.v. klik op waarschuwingsbordje naast openingsbericht. Handig voor als mensen later op naam Caudron gaan zoeken. Zou jammer zijn als ze dit project niet zouden vinden.... rectificatie; CAUDRON C50 ...
Helemaal mee eens, een klassieke schoonheid. Maaarrrrrrrrr ... cockpit te laag voor mijn iemand met mijn lichaamslengte, en cockpitkap te smal voor mijn hoofd.Wat een prachtig vliegbeeld heeft de kist! ...
Even een paar afstellingsvraagjes, hoeveel v-stelling heeft het model en heb je de vleugels wash-out gegeven? Klopt de V-stelling en afmetingen van de staartvlakken met de bouwtekening, of heb je deze verkleind? Ligt het zwaartepunt op het juiste punt?
Je hebt blijkbaar verborgen talenten, ergens... Helaas lukt het mij niet meer om de titel te veranderen, niets digibeets is mij vreemd ....
hahaha, geen schade...lol dus best wel behoorlijk.
Gaaf, gefelciteerd 'specialpainter' met je geslaagde Caudron racer! Zijn er foto`s of een fimpje van het vliegen? Rechte vlucht binnnen,... geen schade door een ontmoeting met een wand hoop ik?
Groeten, Ramses
Wel hij vroeg zelf hoe hij direct op de bekleding kon bedrukken, dus... don't blame meHé Michel, dat is een belediging voor onze Special Painter, die zijn geld verdient met zijn airbrushwerk!
Vraagje; hoe heb je de wavelstruktuur van de motorkap gemaakt?![]()
zo, kleurtje erop, uitlaten, landingsgestel en cockpit gemaakt. De verf is nog wat vochtig, vandaar dat de bespanning nog niet gespannen is.
Nog ff werk en dan kunnen de testvluchten gemaakt worden!