Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bakel zei:Quartel verkoopt de MiniMag
MULTIPLEX Mini Mag
artikel : MPX214211
beschrijving : MULTIPLEX Mini Mag
prijs : 75.00 €
Duccan zei:hm...okeej. Ik dacht ook wel dat de minimag wel beter is.
Werkt een minimag ook goed met een 1450KV fietsbel?? Ik neem aan van wel, hij is bijna even zwaar als de cessna van hype. Dus ik denk van wel. Of niet??
Maar is deze site betrouwbaar? http://www.sigis-modellbaushop.de/shop/catalog/product_info.php?products_id=699 Want hier is hij wel een stukje goedkoper.
Theo Coenen zei:Zonder ook maar ooit met een van beide gevlogen te hebben durf ik met mijn 20 jaar rc ervaring wel te zeggen dat die Mini Magister zeer waarschijnlijk stukken beter en stabieler zal vliegen dan die Cessna 182.
hobby zei:En een :idea: van iemand voor een goede setup voor de minimagistar is HEEL ERG WELKOM :wink:
Duccan zei:Quartel heeft net ge-e-maild dat de minimag kit van 75 euro inclusief motor is. Ik heb weer terug ge-e-maild of ze hem ook zonder motor verkopen. Nu maar afwachten.
Ik vind het wel fijner om hem bij een goedde betrouwbare (en die ik ook ken) en nederlandse winkel te kopen. Dus maar hopen of ik hem zonder motor kan kopen. En niet dat hij gaat zeggen dat hij alleen de hele kit verkoopt
Duccan zei:De minimag met alle electronica kom ik dus nu totaal uit op 165 euro. Dat is tog wel een redelijk prijs.
Duccan zei:hm....jullie hebben gelijk. Ze verkopen hem inderdaat alleen met motor. Dus het word 75 euro voor de minimag.
Denken jullie dat een fietbel wel genoeg power heeft voor de minimag?? Die fietsbel word meestal gebruik op een shocky en die weegt 3x zo licht.
De minimag met alle electronica kom ik dus nu totaal uit op 165 euro. Dat is tog wel een redelijk prijs.
Duccan zei:dit is mijn setup
gws 6 kanaals ontvanger €32.50
Fietsbel 1450kv €14.50
ele 17A regelaar €23.50
kristal K. 70 €8.50
8x4 prop €2
Cessna kit €50
Totaal 131 euro. Zender en servo's en accu heb ik zelf al.