@ Bruno van Hoek.
Je hebt ook wel gelijk, maar soms zijn dingen die niet (horen) juist een uitdaging.
Maar om ongelukken te voorkomen, kan je beter idd niet (als beginner) in het Rembrandt park gaan vliegen.
En iemand die er toch een ongeluk mee veroorzaakt, heeft goed pech vooral bij blijvend letsel.
Maar dan ben ik zo iemand die zegt: dat wist je van tevoren.
Ik neem aan dat bij de cessna van piepschuim en ± 500 gram weegt niet te veel kan veroorzaken, maar als je de prop recht op je kop krijgt is de RAMP idd niet te overzien.
Ook geloof ik best, dat het merendeel niet verteld van zijn slechte ervaringen met een modelvliegtuig, maar in het begin van het draadje heb ik toch echt eerlijk verteld wat mijn ervaringen destijds zijn geweest.
Het heeft mij ook een nieuw model gekost, maar opgeven ho maarrrr.
En wat betreft het OOG……….niet iedereen denkt dat.
@ Tango
Tadango zei:
mooi licht brushless motortje erin in lipo's en hij vliegt net zo rustig als een easystar denk ik
Ik moet zeggen dat hij met de standaard uitrusting zeer strak vliegt.
@ Duccan
Duccan zei:
welke brushless motortje had je dan in gedachte.
Moet er dan een 3 of 2 cell lipo in??
Ik heb mij hier nog niet goed in verdiept, ik wil eerst goed kunnen vliegen met de standaard setup, voordat ik mij aan het grotere werk wil gaan richten.
Alleen weet ik wel dat als ik een lipo wil gaan gebruiken voor dit motortje, jamara 480pro dat ze dan een 7.4 volt 1800 mAh adviseren.
Dat verdubbeld de vliegtijd, en heb je meer over voor acrobatische stunten.
Deze kan je bestellen bij
http://www.rchobby-online.nl/