Eerlijk is eerlijk................................. :cry:
Vandaag weer geprobeerd om te vliegen helaas zonder suc6......maar ik kom er wel......... :cry: :lol: , met vallen en opstaan.
Dus ik de cessna in de auto, en op zoek naar een nieuwe locatie om proberen te vliegen.
Afstelling controleren en gaan dacht ik..........ondanks de wind vandaag, was het op locatie windstil, kwam waarschijnlijk door de bomen er omheen.
Dus waar was ik gebleven...........oja het vliegtuig omhoog gooien, en vol gas, hoogte roer iets omhoog en gaan dacht ik. :wink:
Neeeeeee het ging nu echt goed mis, hij kreeg geen hoogte en klapte meteen neer.........dit keer met grote gevlogen :cry: :cry:
Omdat ik de vleugels zo goed had gelijmd, brak vandaag de romp in 3e.
Een teleurstelling, of toch niet........... :?:
Nee leuk was het niet, maar toch :roll:
Uiteindelijk, maar weer gelijmd en het resultaat mag er zijn, hij is weer in orde, voor een nieuwe vlucht.
Gelukkig heb ik een buurjongen die al jaren lang heeeeeeel erg veel verstand heeft van modelbouw, hij heeft even het een en ander voor mij nagekeken, voor de vlogende keer.
Eigenwijs blijf ik........maar het gaat mij lukken, ik weet het zeker.
Ik zie dit vliegtuig nu gewoon als een probeersel, voordat ik met mijn nieuwe cessna ga aanschaffen.....maar dan een bouw model, zodat ik alles kan overzetten

........want de cessna vind ik echt super :!: :!:
Mijn buurjongen heeft mijn zender omgebouwd, ik heb nu het gas links i.p.v rechts en de rolls zitten nu ook links i.p.v rechts.
Mijn hoogte roer zit nu rechts i.pv links, en mijn richtingroer zit nu ook rechts i.pv links :arrow: :arrow: snappen jullie het nog :?: :lol:
De besturing zit nu net zo als bij een proffesionele zender, en ik weet bijna zeker dat dit voor mij nu veel en veel beter te besturen is :wink:
Maar zoals beloofd, zet ik hier alles eerlijk neer, en zal het draadje uiteraad weer vervlogt worden...............
Maar geloof het of niet, ik heb er nog steeds hééééééél erg veel lol in, en weet het wel 100% zeker, dat dit mijn nieuwe hobby gaat worden.
Ik denk dat het vliegtuig crashte, omdat mijn vriendin hem weggooide..............of lieg ik nou :lol: :lol: :lol: .....nee het is gewoon mijn ervaring, die ik beetje bij beetje moet aanleren.
Ik gebruikte de rolls gewoon te vroeg, voordat ik hoogte maakte, maar dit kwam ook omdat ik bang was dat hij anders in de bomen terrecht zou komen, dus de volgende keer toch maar weer de hei op :cry:
Word :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: vervolgt..................... :lol: