Hee Hans,
sorry maar na deze heeft de jet toch wel weer wat voorang, maar als de Skymaster af is heb ik weer wat meer tijd over voor de Pfeil (en de Calmato Sport op drijvers voor 11 april, en de hercules opnieuw bespannen, en............. affijn je kent het wel).
Ben zker niet ontevreden zover, als je er dicht opstaat zie je wel enkele kleine oneffenheden maar een echt vleugel is ook niet puntgaaf ;-)
Zit er zelf over te denken om voor het lakken mat potlood nog wat panellines aan te brengen, op onze Nomad staat dat ook niet verkeerd.,
Naja dat zie ik nog wel.
Wat betreft de Pfeil om even off-topic te gaan kan het wel eens zijn dat ie eerst gaat vliegen zoals die is om later te spuiten, hopenlijk houdt versie 2 het langer uit dan versie 1 ;-)
Wel wil ik direct de retracts ombouwen zo`n kist met een vast landinsggestel is geen gezicht.
We hebben voor de Pfeil alleen een motorprobleem, de goed 20 + 15cc 4-takters zitten in deze Skymaster.
We hebben nog een slecht lopende OS 20cc 4-takt (die vorig jaar op de Skymaster zat op Oss) en een OS 15cc 4-takt waarmee Onno de grond inging op Oss.
deze motoren zouden op de Pfeil moeten komen, echter zijn allebei niet top, maar zoals ik vandaag zei tegen Onno: "min keer min is plus" dus 2 mindere motoren op 1 kist lost het probleem op en worden 2 goed motoren :roll:
Ach we zullen zien.
Terug naar de Skymaster, net de hoogteroerservo gemonteerd, als het vleugelmiddeldeel dan klaar is gaat het stabilo er weer op.
Morgen (moet weer werken ;-) ) op de R-vleugel ook de zwarte voorlijst spuiten.
En het middendeel schuren, lakken weer schuren, en dan hopenlijk nog een keer lakken en schuren om die ergens volgende week te spuiten.
Gaat goed komen dus,
Denk ik ;-)