Cessna Skymaster 337 1:5 (BosModelAir)

En eindelijk het stabilo gemonteerd:
Cessna-337-80.jpg

Eens kijken of ik van het weekend wat lijntjes kan trekken met een potlood en het geheel kan aflakken.

Dan komt het einde nu een beetje in zicht.

Laatst bewerkt:
En de richtingsroeren zitten ook weer, alleen nog evend e gouden band aanbrengen:
Cessna-337-81.jpg

Laatst bewerkt:
Het wordt wel weer wat.

Hoop deze week ook nog de vleugels te lakken en dan is ie eigenlijk weer vliegklaar :D

En de vleugel is kompleet gelakt, zaak is nu de roeren monteren, servo`s plaatsen, alles een beetje afstellen (als het goed is is dit niet nodig), motoren weer een keer aanslingeren, motorkappen erop en gaan :D

waarom hangtie niet andersom? Dan had je niet moeilijk hoeven doen met die draadjes...

t ziet er overigens prima uit!

Eh, dan moet ik hem nog steeds aan draadjes hangen ;-)
En zelfs aan mijn stabilo die dan in kan gaan snijden, da`s maar balsa met bespan.

En waarom moeilijk? hij hangt toppie zo aan dat ijzerdraad (al komen er steeds meer gaatjes in het plafond erbij :oops: )

En nu hangt ie lekker op spuithoogte ;-)

En de vleugel is kompleet gelakt, zaak is nu de roeren monteren, servo`s plaatsen, alles een beetje afstellen (als het goed is is dit niet nodig), motoren weer een keer aanslingeren, motorkappen erop en gaan :D

En een beetje weatheren ;);););):rolleyes:
Hij ziet er weer strak en netjes uit.:D

Haha :rolling:

Vrees niet Frank daar wordt ook lekker aan doorgebouwd :yes:
(al moet ik nog wel even in maart de Calmato Sport op drijvers en een Delta op drijvers afmaken :roll: ).

Komt goed, in maart moet een maiden van de Formost haalbaar zijn :yes:

De eenvoudige panellines, breekt het geheel toch een beetje:
Cessna-337-87.jpg

Cessna-337-88.jpg

En de vleugels weer helemaal klaar (op de registratie na ;-) ):
Cessna-337-86.jpg

De Skymaster is nu weer bijna vliegklaar, hoop 28 feb deze kist weer in te vliegen en klaar te hebben voor seizoen 2009.

Maar dat moet wel lukken :yes:

Laatst bewerkt:
Nop, was dat in eerste instantie wel van plan en ga dat misschien nog doen maar momenteel gaat het nog even op de oude manier ;-)

Back