Cessna Skymaster 337 1:5 (BosModelAir)

Ai ai ai, wat jammer. Nu zijn je vleugels perfect in orde mag je de romp her doen.

Maar je kan het posetief bekijken en dan heb je als hij klaar is een perfecte en volledig vernieuwde 337.

Veel succes alvast met het herstellen maar bij jou komt dat zeker wel in orde.

Ik blijf het allesinds volgen
 
sterkte

Dat is zwaar KL&!ten, had je je kist net helemaal zoals je hem hebben wilt gebeurd er dit :( :evil:

Succes met de reparatie. (gewoon de jet effe aan de kant zetten en aan de 336 beginnen ;) :oops: )
 
das balen Berto
gelukkig is ie nog te repareren wel wat werk maar voor jouw geen probleem
in rozenburg staat die van mij misschien ook maar is nog niet zeker ivm operatie aan mijn rug maar dat zien we dan wel
toch balen van je toestel dat wens je niemand toe, maar ja ik wens je toch veel plezier met het repareren want dat is ook best wel weer mooi en leuk werk om te doen,
begrijp me niet verkeerd het had fijner geweest als het niet zo was maar ja dat is het niet dus je kan er beter positief tegenover staan ,
ik ga het zeker volgen

groetjes Johan
 
@ Eric,

yep, ach het leven van een modelvlieger gaat niet altijd over rozen.
De jet hoeft niet echt aan de kant want die is eigenlijk maiden klaar.

Prio`s zijn nu de watervliegkisten klaar krijgen maar da`s niet zoveel werk meer.


@ Johan,

repareren gaat zeker gebeuren :yes:

De vorderingen zijn natuurlijk hier weer volop te volgen ;-)
 
Laatst bewerkt:
in rozenburg staat die van mij misschien ook

We hebben anders geen aanmelding van je ontvangen;) vooraanmelding verplicht

Zonde van de Skymaster Berto! Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het weer helemaal gaat goedkomen:D
 
Berto.. Wat lees ik nou? Heb je de skymaster beschadigd? Mijn favoriete kist!

Oh well, Ik hoop hem snel weer te zien op de hei.
 
Dat het goed gaat komen staat vast, vind het jammer dat het heeft moeten gebeuren, ben je daar weer tijd mee kwijt.. Het is idd beter (wat is beter) om hiermee je brokken te hebben gemaakt dan met de Formost! Ook jammer is het dat het een beetje gissen is naar wat er fout is gegaan.. (ik zie hier een markt voor RC zwarte dozen :-s)
 
crash

dag Berto,

in een woord, jammer, maar in ieder geval succes met de herstelwerkzaamheden.
(ik weet het ook wel, het hoort erbij maar blijft toch steeds weer erg vervelend!)

succes

john
 
Yep, jammer zeker maar over een week gaan we lekker weer beginnen met de reparatiewerkzaamheden :yes:
 
aaaaaaaaaa das bale man hoop dat dit niet weer gebeurt
heb heel wat mooi spul door het over het hooft zien van iets kapot zien gaan
maat van me had een reno mustang die nadat hij niet meer reageerde volgas door de bomen ging
en die was dus voledig gestript van alles wat uitstak
sucses mmet de rearatie
 
Zonde, maar goede redding, zonder elevator altijd zeer lastig en meestal veel schade.
Nu je toch weer moet gaan spuiten aan de romp.....ideetje voor een O-2 schema mischien? Kun je mooi meescheuren met de warbirds, da's echt iets voor jou.
Want het huidige schema is natuurlijk wel een ietsje pietsje braafjes, zeker gezien de stuurkarakeristieken van zijn baasje.
Suc6 met de reparatie.
 
Laatst bewerkt:
Nu het watervliegen achter de rug is moet ik toch weer even keuzes gaan maken.

Allereerst even een inventaris gemaakt wat er aan deze Skymaster moet gebeuren :roll:

De motorbok is afgebroken maar zit verder nog goed vast, wil is m`n neuswilblokk uitgebroken:
Cessna-337-93.jpg


Romp linksboven bij de cockpit:
Cessna-337-94.jpg


Achterste tankhouderspant:
Cessna-337-95.jpg


Landingsgestel bevestiging:
Cessna-337-96.jpg


Neus romp onderzijde:
Cessna-337-97.jpg


Romp linksvoor:
Cessna-337-98.jpg


Landingsgestel ruimte:
Cessna-337-99.jpg


Romp rechts bij het landingsgestel:
Cessna-337-100.jpg


Romp links bij het landingsgestel:
Cessna-337-101.jpg


De motorkap:
Cessna-337-102.jpg



Heel veel werkk dus en zit een beetje in dubio wat te doen.

Denk namenlijk dat deze kist veel werk van me vergt vooral omdat het netje gedaan moet worden.
En nu lonkt de dornier-do-335-pfeil-1-7-versie-2-bosmodelair weer een beetje.

Daar zit ook heel wat werk aan:
- intrekbaar landingsgestel pas maken in de romp en vleugels,
- motor monteren,
- alle stuurkabels monteren,
- alle servo`s monteren,
- veel kleine zaken.

Feit is dat die kist qua romp en vleugels wel klaar ismaar veel inbouw werk vergt.
Deze Skymaster verdient heel veel opknapwerk aan de romp.

Ik neig nu naar de 335 daar die niet puntgaaf hoeft te worden en ik dan m`n aandacht over de 337 kan verspreiden en dat rustig kan opbouwen.

Daarnaast wil ik nog voor half Juni een meeting kist gereed hebben, ingevlogen en al.
Ben bang dat ik met de 335 meer kans maar dan met de 337............

Damn moet toch binnenkort echt de keuze maken welke ik vliegklaar zal gaan maken :roll:
 
Laatst bewerkt:
Damn moet toch binnenkort echt de keuze maken welke ik vliegklaar zal gaan maken :roll:

Aangezien je veel naar de andere MBF gebruikers lijkt te luisteren :rolleyes:
My 2 cents: de 335. Dat ding wil ik nu ook wel eens vliegend zien :mrgreen:

Lelijke schade, maar repareren vind jij toch net zo leuk als vliegen?

Grtz

b
 
Back
Top