@Bastiaan
Dat zou heel gaaf wezen als jij wat foto`s stuurt dan kan ik eens kijken of ik het een beetje schaal kan maken.
Ik wou graag de stoelen-trottle-de aansluiting van de struts aan de vleugel en romp en de luchtinlaat onder in de neus en nog veel meeeeeeeeeeeeeerr hahaha
Fijn dat je het aanbied daar heb ik veel aan mijn dank alvast daarvoor.
Nu even laten zien wat ik vanavond heb uitgespookt.
Zo dat was wel ff schrikken met dat gat in de 1e helft van het stabilo maar niemand die het ziet toch!!
Zo nu de andere helft bekleden en eens kijken of ik het ook zonder gaten kan bekleden hihihi.
Tata klaar jihaaaaaaaaa helemaal toppie gegaan met de 2e helft dus Japio helemaal tevreden voor vandaag
Het kielvlak ging vlotjes, het stabilo was even wat minder maar ik heb dat gat aan de onderkant wat erin smolt gewoon een plakstukje op geplakt ziet niemand (denk ik) gelijk vergeten mannen niks aan de hand, ga gerust slapen, we gaan gewoon verder met de bouw.
Ik heb de gang er goed in nu maar hopen dat moeders geen wazige werkjes voor me verzint, alhoewel ik haar lijstje heb gezien en dat is toch wel een behoorlijke lange lijst wat ik zag oeps. Ik doe net of ik gek ben als ze erover begint, ik ben niet gek natuurlijk, maar ik ben wel een vliegtuig hihihi.
Oke ff genoeg voor vandaag en ik ga nu ff kijken of die smurfen er zijn bij handebouwer op de chat/cam.
Toedeloe