Club Libelle 4,2m (1:3,6)

Haha, zo kun je mijn berichtje ook lezen maar ik bedoelde het eigenlijk net andersom Dirk. Als ik feedback krijgt is dat aanleiding om na te denken. Bang voor kritiek ben ik niet. Ik doe toch wat ik zelf wil. Net als bijna iedereen hier denk ik :-)

Haha, zo kun je mijn berichtje ook lezen maar ik bedoelde het eigenlijk net andersom Dirk
Heerlijk. Het werkt altijd.
Vaak kun je een zin op meer dan één manier interpreteren.
Het is mijn 'afwijking' dan vaak op de onbedoelde te reageren. :rolleyes: :mrgreen:

Ik doe toch wat ik zelf wil. Net als bijna iedereen hier denk ik :-)
Veel jaren geleden was er een keer een clublid bij mij thuis. Er onstond een leuk gesprek met mijn vrouw over modelbouwers/-vliegers. Dat clublid omschreef ons en zichzelf als "erg sociale einzelgängers". Erg treffend vond ik toen ook al. Gezellig samen op het veld je eigen ding doen. ;-)
A.s. zondag weer ....

Het wordt langzaamaan bouw-weer :-)

Dus verder met 136 stukjes webbing.

130813_Libelle1_zps27377bbc.jpg

Eén voor één snijden, pas maken, verlijmen....wat een werk. Maar de vleugel wordt per stukje webbing stijver.

130813_Libelle2_zps8f79f32d.jpg

Arjan,

Mooi dat je weer gestart ben met de Libelle.

Ik ben erg benieuwd hoe stevig de vleugels straks geworden zijn, en wat het uiteindelijke geicht wordt.

Succes verder

Terence

Dat wel maar het wordt ook al weer vroeger donker dus dan kan er zeker 's avonds heel rustig een uurtje geplakt worden

Eerste flap met een plakbandscharnier bevestigd, servo ingebouwd en helemaal werkend gemaakt.
Sluit in gesloten stand prachtig aan....

130815_Libelle2_zps196fe058.jpg

...en opent 90 graden. Als ik het zo zie lijkt me dat erg drastisch :)

130815_Libelle1_zps9149a8ed.jpg

Alles loopt mooi spelingvrij en het voelt allemaal solide aan. Ik ben er al met al erg wijs mee.

Nu weer verder met stukjes webbing fabriceren :puppydogeyes:

Laatst bewerkt:
Ja, maar of je dat in de lucht ook werkelijk gebruikt weet ik niet. zou Max moeten weten.

Glasflugel_H-205_Club_Libelle_crop_zpsc8f20c47.jpg

Hiep Hiep hoeraar, de webbing is nu klaar :D
En mijn bouwhok is opgeruimd, ik ga weer aan de slag.

Nog even over de flaps; in de echte gaan die 80 graden naar beneden. Da's een eind.

Back