Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb jij wel eens Club Libelle vastgepakt....? Die zijn moeilijk te weerstaan hoorSinds wanneer ga je vreemd Arjan?????
Die grijs is in z'n DNA ingebakken (waarschijnlijk korte wang-spieren). Toen ik er ooit een opmerking over maakte heeft ie heel z'n foto-archief moeten doorzoeken om één enkele foto zonder grijns te vinden. :rolling:aan, je grijns te zien.
Nee, deze zijn echt niet meer bruikbaar. Het hout is erg uitgedroogd en kapot. De dichte vleugel kan ik sowieso niet gebruiken omdat daar geen servo's in de vleugel zitten en die open vleugel is ernstig beschadigd. Ik ga gewoon nieuwe bouwen.
Heb vandaag een lijstje gemaakt van materiaal Dan schrik je wel even wat het gaat kosten... 130 euro hout (best veel duur triplex), 90 euro servo's, 40 euro folie, 15 euro kleine dingetjes.....maar dan heb je ook wat natuurlijk![]()
voor een totaal prijs van...?Alles kan maar ik vind het wel leuk om de originele vleugels te bouwen. Spulletjes zijn besteld![]()
Zo...tekeningen zijn gekopiëerd en gedigitaliseerd. Jaap, dank voor het aanbod maar ik ga het lekker met de hand doen. Er moeten flink wat zaken aangepast worden (nou ja moet niet maar dat wil ik) dus dat gaat makkelijker met de ribben bij de hand.