Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@reinaart ik lijmde in het verleden gewoon het dek erop, gelijk de bouwbeschrijving. Ik krijg echter het idee dat het handiger is bij dit schip om eerst te beplanken. Kan dat zomaar zonder dat hij lelijk krom trekt?
de ballast, 6 kg, kan dat dmv 1kg giethars(polyester) vermengd met 5kg loodkorrels? Istie meteen waterdichterder...
in dat geval is het een probleem om door dat relatief kleine gat alle ballast er in te krijgen? Dan moet de hele electrowinkel er nog weer bovenop. Vandaar het idee van vaste ballast, voor je de masten (met proefzeilen opdat je weet waar het zwaartepunt komt te liggen...) en het dek er op bevestigt..... overigens heb ik de askoker er niet ingelijmd, dat hoefde niet. Een vetkoker, watisda?Als je met giethars werkt en het geheel uitneembaar wilt houden moet je wel uitkijken dat het niet vast blijft zitten aan de kiel (eerst een stuk plastic folie in de kiel leggen ?).