FOX35
PH-SAM
Naar aanleiding van de lijnen en cockpitkapjes kwesties wil ik wel een grote bestelling verzorgen bij Brodak. Dat kunnen we ook doen bij SIG of RSM, maar in principe kun je bij Brodak alles krijgen. Ik denk dan aan relatief kleine dingen die hier niet of moeilijk te krijgen zijn en dus niet aan spinners, wielen etc. Ik denk ook niet aan bouwdozen, omdat die in verhouding erg veel verzendkosten kostenmaar aan kleinere dingen, zodat we de kans hebben dat de doos niet door de douane wordt opgemerkt. Kosten kunnen naar verhouding over de spullen worden omgeslagen. Winst hoef ik niet te maken. Spullen die 'besteld' worden hoeven niets extra te kosten. Op spullen die ik 'op voorraad' neem zal ik dan wel een kleine toeslag doen voor de financiele risico's die ik neem. Ik stel voor dat jullie mbv op www.Brodak.com eens kijken wat je nodig hebt en dat binnen 4 weken na nu aan mij doorgeeft. Ik zal het dan bestellen, en zorgen voor een klein voorraadje lijnen en dergelijke. Het soort dingen dat we zouden kunnen bestellen zijn:
- RVS gevlochten lijnen van 0,2 - 0,3 -0,4mm (resp. 008 - 012 - 015 inch)
- houten propellers (Brodaks versie van de BY&O)
- verstelbare stunthandvaten (niet slim, Henk's handvat kun je zelf voor weinig maken)
- connectors (van het schuif en het 'scissor' type, opgeven welk type en welke maat)
- leadout lijnen
- flap- en roerverbinders en -hoorns
- blikken tanks (zorgvuldige omschrijving nodig van inhoud, maten (breedte en lengte), uniflow of niet en waar de buizen uit de tank moeten komen)
- tuimelaars
- cockpitkapjes
- deacals
- tekeningen van bouwdozen (bij Brodak natuurlijk alleen van Brodak)
Laten we hier de maand februari voor nemen, dan zal ik, als alles duidelijk is, in maart bestellen
- RVS gevlochten lijnen van 0,2 - 0,3 -0,4mm (resp. 008 - 012 - 015 inch)
- houten propellers (Brodaks versie van de BY&O)
- verstelbare stunthandvaten (niet slim, Henk's handvat kun je zelf voor weinig maken)
- connectors (van het schuif en het 'scissor' type, opgeven welk type en welke maat)
- leadout lijnen
- flap- en roerverbinders en -hoorns
- blikken tanks (zorgvuldige omschrijving nodig van inhoud, maten (breedte en lengte), uniflow of niet en waar de buizen uit de tank moeten komen)
- tuimelaars
- cockpitkapjes
- deacals
- tekeningen van bouwdozen (bij Brodak natuurlijk alleen van Brodak)
Laten we hier de maand februari voor nemen, dan zal ik, als alles duidelijk is, in maart bestellen