Combat vleugeltje voor mid-airs

Zo maar een vraagje tussendoor:

Wat kost de vezeltape ongeveer normaal gesproken ? (Dus zonder verzendkosten)

Wij gebruiken in de "Koolstofprofielenproductie" zeer veel vezeltape, ( voor diverse werkzaamheden) ik zit echter met de 5,50 euro verzendkosten in m'n maag, dit maakt het wel prijzig om iemand te matsen en een rolletje op te sturen...

gr Gert

Die chinees heeft zulke tape. 8 dollar voor de brede 3" rollen van 18 meter. En maar 3 dollar voor de 1" rollen van 18 meter.

Shipping is maar 3 dollar voor de grote en 2 dollar voor de kleine.

Beter laat dan nooit

oroo_s_v_l.jpg

http://greatsmallplanes.de/shop/epp___oroo('s).htm

€ 30,-

die tape is bij ons ( belgie ) ook niet goed te verkrijgen maar ik koop hem in Frankrijk.in de WINKELKETEN LEROY MERLIN. ligt toch op de weg van CAP BLAN NEZ. en DEPRON verkopen ze daar ook.
het zijn rolletjes van 7,50 m x 32 mm voor 2.85 euro , van het merk PLASTO.

http://users.pandora.be/bluebirds/slope.swf

WIJ VLIEGEN UITSLUITEND met K 10 wel uit EPP van 140 mm, en 125 mm.

Marcel,

Bedoel je zoiets???

afb21070.jpg

Ze zijn bij mij nog in aanbouw en komen van KH-Traechenflachenbau. Kosten incl motor en een rol Vilamenttape 49,00 euro Ze zijn te vinden op www.ebay.de

Ook hebben ze losse modellen.

:D Als ze af zijn kom ik wel een keer combatten tegen jouw Rhino's!!! :D

Vandaag de Rhino ingevlogen! Een erg leuk ding om lekker mee te raggen, en met de 1400 mAh accu houd hij het wel een halfuurtje vol :lol:

normal_1.JPG

normal_2.JPG

normal_3.JPG

Groeten Jeroen.

Ik heb weer wat gemist zie ik Jeroen ;-)

Aankomende week de mijne ook eens proberen,ik denk dat mijn accu het geen half uur meer vol houd :oops:

ik ben van plan om binnekort ook zon rag ding aan te schaffen :lol:
maar nu is mijn vraag, met welke setup vliegen jullie de rhino?

Hallo Remie,

Marcel en ik hebben de volgende setup:

Motor: Axi 2204/54
Prop: GWS 7060
Accu: 2 lipo cellen van 1400 mAh
Servo's: 6 grams (Protech, Waypoint)
Ontvanger: Schulze Alpha 435
Regelaar: Castle Creations 10

Hiermee komt een rhino op een gewicht van 200 gram en heeft een vliegtijd van ongeveer een half uur.

Vriendelijke groet Jeroen.

Kun je eens n filmpje maken van het vlieg gedrag op die motor? Is et n half uur n beetje floaten, of kan et ding echt goed stampen?

Klein detail:Mijn accucapaciteit is "gemodificeerd" en is nu 1000 mah geworden :?

Power is goed genoeg hoor,tis geen hangen en wurgen.
Trouwens zonder die verstevigingstape kwam mijn vlieggewicht op zo'n 140 gram,enkel door die tape is ie nu rond de 200 gram...

Freakazoid zei:
Kun je eens n filmpje maken van het vlieg gedrag op die motor? Is et n half uur n beetje floaten, of kan et ding echt goed stampen?

wat is dat nou weer voor'n onzin,
floaten? ja piepschuim blijft drijven
stampen is de beweging om de dwars-as

als je termen gebruikt, moet je wel weten wat ze betekenen

Tsja, dat jij ze niet snapt wil nog niet zeggen dat de rest et niet snapt... Floaten is gewoon heel rustig aangedreven rondzweven. Slowflyer style.

Stampen is met veel geweld rond vliegen op flinke snelheid. (aka. scheuren, raggen, sjezen)

En kap nou es met dat dominante gekat, Han! In andere topics loop je ook al zo zinloos tegen me te snauwen.. Wat schiet je daar nou mee op?

ik (lees wij) vinden juist dat jij die gene bent,
met al dat zinlose geschreeuw van jou
zelf termen bedenken die in de luchtvaart (ook modelbouw) niet eens bestaan

en voor de rest, lees eerst je eigen postings maar eens door, welke onzin je allemaal uitkraamt
bv de posting over Duitsers

vanaf het begin dat je hier bent, heb ik je op diverse manieren geprobeert te helpen
nergens doe je wat op uit, moet je zelf weten
ik zelf vlieg al 30jaar modelbouw, ben ruim20jaar instructeur
dus ik denk het wel iets beter te weten dan jij.

Ach doe niet zo flauw, als je al zo fantasieloos bent om "stampen" niet te kunnen interpeteren als stevig vliegen, dan is dat je eigen schuld.

Ik vind duits gewoon n rot taaltje, Engels lijkt me veel toegankelijker en gemakkelijker, moet ik toch lekker zelf weten? Das mijn mening en daar doe jij niks aan..

En JIJ mij helpen? Ik kan me alleen maar je gekat en gegrom herinneren.

Als je verder nog wat te zagen hebt, doe dat dan in een PB, want daar heeft dit topic niks mee te maken..

Back