Combat vleugeltje voor mid-airs

Die kleintjes zijn 50cm spanne, die kun je zo in de trein mee nemen naar n meeting. Doe dat maar es met n zagi van 1.20meter. :P

Zo'n Swift van MS kost hier in NL al gauw 70 euro.
Zijn er in Duitsland nog adressen voor zo'n kleine combat wing?

Anders ga ik gewoon bestellen bij die EdgeRC.

Groeten,
Marcel

Mischien de mini-bee van windriders?

Mini_Bee_spec_1.jpg

Complete te levering, inclusief motor, en hij is uit 1 stuk ingespoten EPP. spanne 90cm.

60 dollar voor et geheel, inclusief verzendkosten.
http://www.windrider.com.hk/products/product.cfm?id=9

Mischien is et wat. :P Windrider leverd goed en hun service als je achteraf problemen hebt, is uitstekend.

Enne, als je n makkelijk doelwit wil, moet je allemaal met n queenbee gaan vliegen. ;)

Even misschien een domme vraag :oops: ,
Bij die minibee staat dat je een elevonmixer moet gebruiken.
Kan je dit ook oplossen met een y-kabeltje?
Ik heb namelijk een skypsort en dat zit er geloof ik niet op.

Groet,
Jaap

Nope, een Y-Kabeltje doet niet etzelfde, helaas. Maar er zijn wel hardware mixertjes tekoop die je tussen je servos in kunt bouwen, dan kun je voor n tientje extra je skysport wel gebruiken. Dat dingetje bieden ze ook aan bij windrider, en doet geloof ik ook nog eens dubbel dienst als zoek alarmpje. Hij piept als de voltage laag is, zodat je em, als ie onverhoopt ooit nog es kwijtraakt, nog terug kunt vinden door goed te luisteren. ;)

Hmm die Mini-bee is ook wel leuk inderdaad!
Maar die PCW is wel wat kleiner,handiger te vervoeren en ook te gebruiken voor indoor.

Ik heb een mailtje gestuurd naar Edge-rc,even afwachten nu....

Groeten,
Marcel

Nou zie ik dat de Rhino ook bij modelbouwholland te koop is voor 40 euro.
Alleen kan ik nergens een e-mailadres vinden op die site :|

Groeten,
Marcel

Ik zou voor de Rhino gaan, 68 span is een mooi maatje. en 40 euri is een goede "Hollandse prijs"; die kleinere "wings" gedragen zich meer als een pylonracertje en lijken me minder leuk voor full combat....
(Ik heb de PCW gevlogen, de PCT, Toro 300, een EleBee en een Devastator, dus ik ken de verschillen...)
Hans van Modelbouw Holland kun je het beste even bellen of er voorraad is, of gewoon bestellen via de website....

Peter

We gaan voor de Rhino's!! Misschien zijn ze wel binnen voor de meeting in Nijverdal. Kunnen we lekker gaan raggen met z'n alle.

Groeten Jeroen.

Wat is de gemiddelde levertijd van Modelbouwholland???
Ik heb op 28 april 2 Rhino's besteld en nog niets van gehoord :|

Nou de Rhino's zijn inmiddels binnen en al bijna vliegklaar!

Het materiaal lijkt op zich niet zo "onverwoestbaar" als men zegt,het lijkt hetzelfde piepschuim als waar de Holidays van gemaakt zijn.

In de "manual" hebben ze het over tape plakken op de neuslijst ter versteviging,iemand nog tips hiervoor?
Of mischien een carbon staafje aan de onderzijde lijmen ter versteviging?

Groeten,
Marcel

Geen carbon gebruiken, maar dat plakband met glasvezel erin.
Boven en onder paar stroken.

Voorlijst afplakken met stuk gewoon breed dozen plakband om het ding bestendiger te maken tegen paaltjes..

Back