Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Even misschien een domme vraag ,
Bij die minibee staat dat je een elevonmixer moet gebruiken.
Kan je dit ook oplossen met een y-kabeltje?
Ik heb namelijk een skypsort en dat zit er geloof ik niet op.
Nope, een Y-Kabeltje doet niet etzelfde, helaas. Maar er zijn wel hardware mixertjes tekoop die je tussen je servos in kunt bouwen, dan kun je voor n tientje extra je skysport wel gebruiken. Dat dingetje bieden ze ook aan bij windrider, en doet geloof ik ook nog eens dubbel dienst als zoek alarmpje. Hij piept als de voltage laag is, zodat je em, als ie onverhoopt ooit nog es kwijtraakt, nog terug kunt vinden door goed te luisteren.
Jaren geleden de Mini Tornado gebouwd van Paul z'n site http://home.planet.nl/~raven274/
Makkelijk te verkleinen lijkt me in elk formaat. Zit zelf te denken aan een 50cm wing met cdrommetje
Ik zou voor de Rhino gaan, 68 span is een mooi maatje. en 40 euri is een goede "Hollandse prijs"; die kleinere "wings" gedragen zich meer als een pylonracertje en lijken me minder leuk voor full combat....
(Ik heb de PCW gevlogen, de PCT, Toro 300, een EleBee en een Devastator, dus ik ken de verschillen...)
Hans van Modelbouw Holland kun je het beste even bellen of er voorraad is, of gewoon bestellen via de website....
Nou de Rhino's zijn inmiddels binnen en al bijna vliegklaar!
Het materiaal lijkt op zich niet zo "onverwoestbaar" als men zegt,het lijkt hetzelfde piepschuim als waar de Holidays van gemaakt zijn.
In de "manual" hebben ze het over tape plakken op de neuslijst ter versteviging,iemand nog tips hiervoor?
Of mischien een carbon staafje aan de onderzijde lijmen ter versteviging?