Hallo iedereen,
Allereerst wil ik mezelf even voorstellen.
Mijn naam is Kristof ik ben 30 jaar en woon in Belgisch Limburg.
Ik ben ooit (15 jaar geleden) begonnen met vliegtuig modelbouw en na enkele jaren uit de hobby te zijn geweest ben ik in juni dit jaar besmet door het heli virus.
Ik heb in juni een mcpx aangeschaft en even later een Raptor E550.
Ook staat hier een nano cpx en een 130X op de plank waarmee ik al heel wat uren plezier heb gehad.
Ik heb sinds die bewuste dag in juni dan ook geen enkele dag overgeslagen om te oefenen, zowel buiten als op de sim.
Tot zover mijn voorstelling nu over naar de feiten van de dag.
Ik heb zonet contact opgenomen met Rogiër van Rigidheli om binnen een goede week een kit op te halen van de Compass 6HV.
Setup zal zijn:
- Compass 6HV FBL with YGE90HV, Motor & Blades 6HVFBL
- 3x MKS HBL 950op de swash.
- MKS HBL 980op de tail.
- MSH Brain
- Western Robotics Hercules Super BEC V2
Ik heb dit draadje gestart omdat dit mijn allereerste build zal worden en ik ongetwijfeld vragen ga hebben over bepaalde dingen. Ik zou ook graag alles echt goed doen want half werk hou ik niet van.
De setup van de Compass staat zo goed als vast, alleen de FBL unit ben ik nog niet helemaal uit dus hoor ik graag jullie meningen en/of ervaringen.
Alvast bedankt voor jullie input, ik ben zeker dat het op deze manier helemaal goed gaat komen :grin:
Tips:
- BEC -- is een Western Robotics geworden
- Ballink ruimer -- check
- Tail aansturing goed contreleren dat alles soepel loopt -- to do
- rcbooya canopy mounts -- rcbooya
- Ander canopy voor betere zichtbaarheid -- ik ga afwachten hoe de originele me bevalt
- Siliconen spray voor belt -- check
Allereerst wil ik mezelf even voorstellen.
Mijn naam is Kristof ik ben 30 jaar en woon in Belgisch Limburg.
Ik ben ooit (15 jaar geleden) begonnen met vliegtuig modelbouw en na enkele jaren uit de hobby te zijn geweest ben ik in juni dit jaar besmet door het heli virus.
Ik heb in juni een mcpx aangeschaft en even later een Raptor E550.
Ook staat hier een nano cpx en een 130X op de plank waarmee ik al heel wat uren plezier heb gehad.
Ik heb sinds die bewuste dag in juni dan ook geen enkele dag overgeslagen om te oefenen, zowel buiten als op de sim.
Tot zover mijn voorstelling nu over naar de feiten van de dag.
Ik heb zonet contact opgenomen met Rogiër van Rigidheli om binnen een goede week een kit op te halen van de Compass 6HV.
Setup zal zijn:
- Compass 6HV FBL with YGE90HV, Motor & Blades 6HVFBL
- 3x MKS HBL 950op de swash.
- MKS HBL 980op de tail.
- MSH Brain
- Western Robotics Hercules Super BEC V2
Ik heb dit draadje gestart omdat dit mijn allereerste build zal worden en ik ongetwijfeld vragen ga hebben over bepaalde dingen. Ik zou ook graag alles echt goed doen want half werk hou ik niet van.
De setup van de Compass staat zo goed als vast, alleen de FBL unit ben ik nog niet helemaal uit dus hoor ik graag jullie meningen en/of ervaringen.
Alvast bedankt voor jullie input, ik ben zeker dat het op deze manier helemaal goed gaat komen :grin:
Tips:
- BEC -- is een Western Robotics geworden
- Ballink ruimer -- check
- Tail aansturing goed contreleren dat alles soepel loopt -- to do
- rcbooya canopy mounts -- rcbooya
- Ander canopy voor betere zichtbaarheid -- ik ga afwachten hoe de originele me bevalt
- Siliconen spray voor belt -- check
Laatst bewerkt: