Compass Topic

morgen de atom ophalen.
maandag avond beginnen met demonteren / reparatie en nakijken en de nodige materialen bestellen.

can't wait to get the atom airborne :)

morgen de atom ophalen.
maandag avond beginnen met demonteren / reparatie en nakijken en de nodige materialen bestellen.

can't wait to get the atom airborne :)

Hier ga je veel plezier aan beleven Sven. Heb zelf ook een atom 5.5 hele fijne heli degelijk en een echte trex killer. :mrgreen:

upu9y3ah.jpg

Check

170 km rijden x2 ... pff naja je moet er wat voor over hebben

Heli bekeken, hij had de brain al verkocht aan gerard, maar had er nog even een v-bar opgezet om 'm toch even te laten hooveren.
Dus dat heeft ie gedaan en zag er netjes en stabiel uit.

Ik ga 'm wel helemaal uit elkaar halen en de bekabeling netjes weg werken en mijn eigen ontvanger + brain erop.

Canopy is beschadigd, maar de nieuwe Fusuno staat in bestelling.
Verder denk ik alleen de main pullie vervangen.

helaas kan ik er maandag avodn pas aan beginnen ivm werk... maar ach, hij is in ieder geval al in huis :)
Moet wel even wennen aan de size merk ik al wel ;)

ik had al wat video's bekeken, en is inderdaad een best simpel design.
Maar ik houd er ook wel van dat de heli netjes is qua bekabeling.

Vind sommige servo bevestiging schroeven wat aan de lange kant.. dus moet ik ook nog even nakijken of dat wel klopt.

Relatief weinig onderdelen. Merkte dat ook bij het afstellen van de Atom van de postbode. Hoe zijn de servo's bevestigd?

Als er niks tegenaan komt is dat niet erg. Anders op maat dremelen of andere schroefjes zoeken.

Veel plezier ermee. Ik had de mijne ook tweedehands gekocht en reuze tevreden van! Ik wil voorlopig niks anders meer!

Laatst bewerkt door een moderator:
Back