Gefelciteerd met je maiden (dennis was het toch

)
Ik heb vandaag ook nog wat gevlogen. 3 X Warp en met 4 xUlimate.
Laatste vlucht met de Ultimate ben ik weer wat aan het stoeien geweest met de self level functie van de Brain. Na het calibreren door op set level te klikken in het basis menu gekeken hoe de trim sliders uit kwamen in het advanced menu;
Aileron +1 en elevator -1, dus goede waardes om mee te test hoveren, zo gegezegd zo gedaan, hoogte genomen en naar setup 3 self level, heli drifte een beetje naar voren en naar rechts. Dit na nog een paar keer wat bijstellen met de slidesr in het advanced menu kwam ik uit op - 4 voor aileron en + 5 voor elevator.
Mijn vliegmakker vroeg wat je hier aan hebt.....lol, ....Nou als je op zijn koppie hangt en ik flip de switch komt ie weer rechtop en vliegt ie als een coax ...
Paar keer getest en het werkte elke keer, een nadeel hij flipt niet constant, als je nose inverted hangt flipt ie netjes terug maar komt ie side in weer uit, afhankelijk welke kant hij opdrift, hij kiest de kant met de drift mee, dus de kortste weg.
Morgen verder testen, ik heb een mix in de zender aan gemaakt, vanuit setup 2 kan ik met de spring switch rechts onder aan de 8FG naar de self level. Dus bij nood ff de schakelaar aan raken en dan veert ie weer terug.
MOrgen hopelijk minder wind , ff wat strakker uit trimmen en kijken wat er gebeurt bij activeren tijdens manoeuvres.....
eerst maar weer ff laden......