Composite-ARF New Rookie bouwverslag

• Topicstarter Topicstarter dean
  • Startdatum Startdatum
D

dean

Guest
Vandaag ga ik mijn Composite-ARF New Rookie ophalen en wil er hier een bouwverslag van doen.

Deze kleuren uitvoering is het.(Acro Scheme pinky)

medium2.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had voor de rookie samen met het landingsgestel een prijs van 825 overeengekomen met deze meneer.Dus op een goeie dag naar achter Koblenz om hem af te halen.Eens daar gekomen bleek het landingsgestel helemaal niet geschikt voor een rookie.mocht de rookie alleen hebben voor 480,maar heb hem niet mee genomen,gezien ik dan samen met een nog te kopen landingsgestel en ventielen veel duurder zou uit zijn.
Ben dan maar terug naar huis gekomen.

In elk geval veel succes ermee,vind het ook een zeer mooi toestel(zeker in die kleurstelling)
Zou in elk geval nog iets snels willen bouwen.Maar zal eerst wat plaats moeten maken in mijn kelder(veel te veel modellen)
mvg,
Luc

Laatst bewerkt:
480 is niet te duur hoor!! nieuw koste hij de beste man 839 euro!! (ik heb de rekening erbij.. :mrgreen: ( en ja alleen de kit)

eerst jou laser 2000 en nu de rookie.. oeps....:oops: doe het niet expres hoor.;)

Laatst bewerkt door een moderator:
ben maar niet bang.. ;)

Ben even aan het kijken welke setup ik nu ga nemen..
kwa servo's, landingsgestel en dergelijke.. hmmm

ja mooi hè!! ;)

ik ken er nog 2 met de zelfde kleuren :mrgreen:

ps. je had toch net opruiming gehouden dus er kan er nog wel een (extra) bij ..:cool::-D;)

Mazll...

ik wilde eerst het onderstel er op zetten zodat ik de onderkant niet snel beschadig!! (maar moet nog een week/of 2 weken wachten op het onderstel bij Digitech) daarna hoop ik wat sneller te gaan ;)

gr erik

Back