Composite-ARF New Rookie bouwverslag

• Topicstarter Topicstarter dean
  • Startdatum Startdatum
Nee van Harold geregen (clublid van MBC Weert) kleine Dean is er helemaal trots op! Mooi hè?

afgelopen week weer wat gedaan.. :)

tank in elkaar gezet en vanavond gemonteerd :rolling:

nog even en dan kan het echte werk beginnen :D

waneer is hij nu klaar man! had dit wiekendt af moeten zijn ? het was wel gezelig bij pampa . het kriebelt bij mij toch ook wel een beetje na vandag!
groetjes daniël.

daniel580 zei:
waneer is hij nu klaar man! had dit wiekendt af moeten zijn ? het was wel gezelig bij pampa . het kriebelt bij mij toch ook wel een beetje na vandag!
groetjes daniël.

Als ik wat doorsleutel was ie deze week al klaar :) !!! Maar eerst nog wat meer met de falcon 120 vliegen en misschien dit jaar nog de maiden :) !!

( kan jij de falcon overnemen :) ) LOL

vandaag de Vector er in gepropt :D

in de manual schrijven ze heel mooi dat je de bout moet borgen met loctite.. (ben benieuwd waar je die dan vandaan haalt voor boven de 650 graden :confused::confused::confused:)

IMG-0537.jpg

Als 't goed is wordt die bout niet zo heet - vind je romp anders ook niet fijn. Maar een beetje loctite is wel 'n goed plan, ik heb mijn boutje al een paar keer moeten aandraaien ;)

ik heb de locktite gebuikt die ik had alleen dacht ik daarna dat het waarschijnlijk geen nut had.. ;)

in de buis zelf zit een boutje van m3x4 of zoiets en die bedoel ik..
in de romp en het busje is ver genoeg ja.. maar die in de vector buis is wel heel dicht bij de hete lucht..

Laatst bewerkt door een moderator:
volgens mij brand die binnenste wel vast
die buitenste moet je zeker borgen bij mij ook ooit losgekomen zag het gelukkig op tijd :)

jopie zei:
volgens mij brand die binnenste wel vast
die buitenste moet je zeker borgen bij mij ook ooit losgekomen zag het gelukkig op tijd :)

Mooi dan ben ik dus goed bezig!!!!! :)
Deze week kan ik nog even goed gas geven omdat de vrouw veel moet werken!

Dus Jopie dan moeten we maar eens gaan vliegen deze week :)

Gr. Erik

Vandaag weer flink gevlogen met de Falcon 120 :D

dus vanavond maar weer eens flink doorgesleuteld aan de New Rookie :cool:

alleen de canopy en nog wat aansluitwerk en dan begint het ergens op te lijken :D

Lekker gevlogen vandaag inderdaad. Morgen weer? ;)

Ziet er al top uit!

Zorgen voor voldoende uitslag op je vector he ;)

ja zeker genoeg uitslag!!!
anders zet ik de vector er op van de Last Rookie:

small3.jpg

dan kunnen we er weer een servótje bij plakken :D;)

Back