Zo, weer lekker crea bezig, Yeti!

Netjes.
Ikzelf heb gisteren ook een ongelukje gehad.

Mijn kap is naar de #$%@. Verder hebben de tierips van mijn landingsgestel losgelaten (uitstekende crash remmers!), en is de crutch een klein beetje krom gegaan. Die laatste 2 heb ik weer kunnen verhelpen (nieuwe zipjes erop, crutch gedemonteerd en weer terug geduwd), maar mijn kapje is helaas compleet in de prak. De staart is heel gebleven, dus 100 dollar aan titanium is dus toch nog ergens goed voor.
Ik heb na 10 packs verveeld hoveren op mijn kleine achtertuintje en 4 packs op een veldje in et park voorzichtig rondjes vliegen, eens een groot veld opgezocht en flink aangepoot. Dat ging een pack of 5 lekker, maar toen ging et mis, want et ding kan in een mum van tijd een bak snelheid opbouwen, en et beest hield niet van rugwind in een bocht..

Niet genoeg vermogen om em op hoogte te houden met zon snelheid, maar nog wel et zooitje recht kunnen trekken voor de impact.
Ik schrok me dood, en ik dacht dat ie nu wel helemaal kapot zou zijn. Maar ik sta dr van te kijken hoe taai dat kreng wel niet is.

Want hij ging echt hard omlaag. Nu weet ik waarom ik een corona gekocht heb. :lol:
De crash staat zelfs op film, maar ik schaam me dr n beetje voor om et te laten zien.
Maar hij staat inmiddels weer zoals ie was, geen schade aan de heli zelf, alleen die kap heeft er een 8cell pack doorheen gehad, dus die is einde oefening.
Weet je mischien welke kappen er nogmeer op zouden passen? Ik wil dr nu graag een transparant lexaan kap op zetten, zodat ik die mooi kan spuiten. Wit/grijs vind ik namenlijk niet echt een ideale kleur als die corona een kleine 50 meter verderop rondjes aan et zwieren is. Ik zou em graag Fel oranje hebben met mijn naam int zwart op de flank. (lekker orgineel kleurtje, ik weet et.

Maar et staat zo mooi met mijn alu paarse crutch eronder.)