CP to FP conversion of beginners CP

de super cp is goed te doen.
De mcpx ken ik niet, maar ik weet wel dat de BL versie daarvan nogal pittig is.

Kijk eerst maar eens hoe de super cp je bevalt, eventueel zou je dan nog een Master CP kunnen nemen voor een maatje groter en goed vliegbaar.

de super cp is goed te doen.
De mcpx ken ik niet, maar ik weet wel dat de BL versie daarvan nogal pittig is.

Kijk eerst maar eens hoe de super cp je bevalt, eventueel zou je dan nog een Master CP kunnen nemen voor een maatje groter en goed vliegbaar.

Ja dat is een goed idee.
Ik las op rcgroups iemand met dat idee, hij kocht vaak 2 dezelfde heli's met wat bekende spares zodat hij altijd in ieder geval 1 heli had waar hij direct mee kon vliegen. En beide heli's kon hij dan ook afwisselen per vlucht zodat de 1 dus weer af kon koelen.

Maar inderdaad ik vind het nu eerst wel even mooi.
Ik wil alleen nog een Ladybird quad copter voor binnen en als de reviews uiterst positief zijn over de Blade 200 SR X dan heel misschien koop ik die ook nog wel, maar vooralsnog vind ik hem veel te duur.

de ladybird houd zich buiten ook prima hoor tot een windkrachtje 2.
Erg leuk dingetje en met de juiste instellingen is ie best snel.

Helaas heb ik die van mij al de grond in geprakt waardoor het mainbordje overleden is.

de ladybird houd zich buiten ook prima hoor tot een windkrachtje 2.
Erg leuk dingetje en met de juiste instellingen is ie best snel.

Helaas heb ik die van mij al de grond in geprakt waardoor het mainbordje overleden is.

Ja leuk dingetje, ik wil graag deze:
HJ-997-RTF-Y : HJ Toys V997 Mini Pet 4CH 2.4Ghz 6-Axis RTF QuadCopter (Bee) [HJ-997-RTF-Y] Review - USD19.99 : MyRcMart.COM : This is a 6-Axis Mini Quadcopter for your dream! Don't Miss It! Looking for a larger Mini Pet for Outdoor Flight? Mini Pet V
HJ-997-RTF-Y-Micro-Mini-Pet-4CH-6-Axis-RC-Remote-Control-Quad-Copter-09.jpg

Kosten 14euro per stuk. In Nederland zijn die echte ladybirds gewoon 50 tot 60euro.
Dat verschil wordt me wat te gek.

Ik denk dat ik er een stuk of 4/5 koop en dan de rest doorverkoop in Nederland.
(even afwachten hoeveel van mijn pakketjes en nu door de douane worden uitgehaald)

als je bij Banggood de ladybird besteld ben je 30-35 euro kwijt. Scheelt nogal met in NL.
En het is free shipping, je moet er wel even op wachten.

De ladybird weet ik zeker van dat 't goed vliegt. Bovenstaande van jou ken ik niet, maar zal wel net zo'n zelfde principe zijn.

Back