Ja,in die volgorde Q........
De printer werd gisteravond rond 6 uur door post NL aangeleverd.
Ik hoorde het gehuurde busje stoppen voor ons appartement,de bezorger(student?) kwam met een pakketje van 30 bij 30 cm richting onze bel aanlopen.
Zijn hele lichaamstaal gaf bij mij aan dat dit kleine pakketje zijn enige doel was.
Dus snel riep ik vanaf het balkon of dat pakketje zijn enige bezorgmoment was op dat adres.
Hij op zijn bezorgapparaat kijken.....richte zijn hoofd omhoog weer naar mij en zei dat hij inderdaad nog iets had liggen.......(pfieuw)
Ik snel twee verdiepingen naar beneden lopen,handtekening,doos oppakkken,te zwaar.
Ik heb een paar maand oude blessure die nog wat pijnlijk is.
De zeer relaxte bezorger gaf gelukkig uit eigen beweging aan dat hij de doos bij mijn voordeur naar boven zal brengen waarbij hij op de weg naar boven
nog even zijn vingerknokkel lang de muur schaafde.Hij had geen behoefte aan pleisters.......
123 had de adres sticker aan de onderkant van de doos geplakt.
Vond ik niet zo heel erg omdat ik wist dat de printer onderdelen zeer goed verpakt zijn.
Dus doos omgedraaid,open gesneden en de doos van de CR10S pro er uit gehaald(een doos in een doos)
Op you tube is wel een unboxing filmpje die laat zien hoe ontzettend strak/goed de onderdelen verpakt zijn.
Na het uitpakkken wilde ik eerst voelen hoe het printbed zich bewoog.
FILMPJE
Ik moest gelukkig wel een beetje lachen om de ironie en moeheid van de filmert.
Ook gaf 123 bij de aaankoop aan dmv een linkje dat de firmware ge-update moest worden.
FILMPJE
Gelukkig ook geen twee hyperactieve Amerikaanse AMAZING,FANTASTIC commentaren

Omdat de onderkant moet worden losgeschroefd zal ik eind mei ook de 3 kleine koel ventalitoren vervangen/bestellen.
Niet omdat deze slecht zijn,maar omdat ze iets te veel lawaai maken......
Ook zal ik de bijgevoegde filmpjes,commentaren en tips bij dit draadje goed navolgen.
En,eind mei de onderdelen van magnetisch bed er bij bestellen.ik zou niets anders willen.
Groet:Robin