custom wild dagger

mooi...waarop is de keuze uiteindelijk gevallen?

edit: hoe ben je van plan je accu's aan te sluiten. Ik bedacht me namelijk het volgende. Aangezien een regelaar/motor/accu nooit exact dezelfde prestaties hebben als een andere regelaar/motor/accu krijg je waarschijnlijk minieme verschillen in prestaties tussen het voorste setje en het achterste setje. Om dit nu te minimaliseren kun je denk ik het best de 2 accupacks parallel aansluiten en daarna weer splitsen naar beide regelaars, zodat het verschil in de accu's in elk geval wordt opgevangen...
Ik weet niet of je hier zelf al aan had gedacht? Als je niet snapt wat ik bedoel hoor ik het wel. En als je het wel met me eens bent denk ik ook wel :-P

het is de 8,5 turns geworden van ezrun geworden. wat betreft die accu's: die ga ik paralell schakelen( daar hebben we het al eens over gehad:D).

wat betreft die accu's: die ga ik paralell schakelen( daar hebben we het al eens over gehad:D).

ja sorry meende me al iets erover te herinneren maar had ff geen zin om terug te kijken haha. Mooie keuze overigens:)

zorg aub ervoor dat je de punch heel laag zet om je asjes te sparen

joepie, ik heb 2 setjes brushless opgehaald van het postkantoor. moet ze alleen nog ff aan elkaar solderen. update volgd snel

in de mijne komt ook een 8.5 te liggen laat het maar horen

maar eerst een ezrun kopen en dan een schoc setje of andersom

Hey, ben net klaar met solderen en programmeren van me ezrun setjes
Net ff kort een test rit gemaakt. Was zeer leuk. Me Twin Detonator gaat nu snel:D

het hem niet helemaal tot de max ingestel omdat dan alles kapot gaat. voordat ik dat doe moet er nog eerst een paar onderdelen vervangen worden zoals de assen en dergelijke.

Heb wel veel met connectors gewerkt maar dat blijft niet voor lang.

Mvg

Zoeff

Net ff kort een test rit gemaakt. Was zeer leuk. Me Twin Detonator gaat nu snel:D

het hem niet helemaal tot de max ingestel omdat dan alles kapot gaat. voordat ik dat doe moet er nog eerst een paar onderdelen vervangen worden zoals de assen en dergelijke.

Mvg

Zoeff

Gaaf man! gaat hij veel sneller?
Heb je foto's?

en net na een heerlijke 5 minuutjes knallen op de lokale ijsbaan een mooie crash gemaakt haha. stuurblok dwars doormidden

foto0032y.jpg

hey robin

hij gaat heel snel voor een twin detonator. ik kan niet meer vol gas het stuur omgooien want dan gaat ie over de kop. maar ik heb een probleem dat de schroefjes die het fuseestuk vastzetten een beetje los zitten en als gevolg dat er nu eentje weg is.

jij heb volgends mij niet van die schroefjes maar wat anders als ik het goed zie of niet?

hey robin

hij gaat heel snel voor een twin detonator. ik kan niet meer vol gas het stuur omgooien want dan gaat ie over de kop. maar ik heb een probleem dat de schroefjes die het fuseestuk vastzetten een beetje los zitten en als gevolg dat er nu eentje weg is.

jij heb volgends mij niet van die schroefjes maar wat anders als ik het goed zie of niet?

Ook een probleempuntje van de wild dagger/twin detonator.
De stuurblokken + schroefjes van de foto zijn van een reely monstertruck (zoals de bonzer). Het schroefdraad van de schroeven is groffer (grotere spoed). De stuurblokken zijn beter dan die van tamiya omdat de schroefgaten net ietsjes kleiner zijn, waardoor de schroeven strakker zitten. Ik heb laatst nieuwe stuurblokken moeten kopen en heb ze weer origineel van tamiya gekocht, en daarin kun je je schroef gewoon niet goed vastdraaien. Je draait het spul gelijk lam.

voor als je interesse hebt: http://www.conrad.nl/goto.php?artikel=236496

Laatst bewerkt:

Mvg

Zoeff

maar hoe houd de auto het en de tand wielen kanarsen die ???

maar hoe houd de auto het en de tand wielen kanarsen die ???

zoals meerdere keren eerder verteld: de plastic tandwielen van de wild dagger zijn erg sterk en zullen hier geen moeite mee hebben. Het differentieel en de assen zullen de probleemzones zijn. Ik denk dat Zoeff dit over een tijdje kan bevestigen, en hoop dat hij net als mij een mooie oplossing ervoor vind:)

Back