Je hebt helemaal nergens een TT voor nodig.
Statiese energie in de lucht is fataal met een 500, die TT is zeker wel nodig, of een Carbonfiber tailboom als je tog belt kiest.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je hebt helemaal nergens een TT voor nodig.
vertel mij nu eens waarom 95% vd mensen die e Align hebben met de Align electronica er dan wel mee vliegen maar dat volgens jou niet goed zou zijn???? heb het dan bvb op de servos...Simpelweg omdat ik niet geen Align elektronika zou willen kopen.
de goedkoopste trex 500 vind ik voor 575 euro
daar kan ik denk ik 2 x een copter x 500 voor maken inclusief align tt/ tandwielen/ motor/ esc/ en servo's
groet
Het probleem doet zich voornamelijk voor bij gebruik van 2,4 Ghz sateliet ontvangers van Spektrum.dat statisch elektriciteits probleem, hoe ernstig is dat probleem dan? Ben er een tijdje uit geweest en heb altijd met snaren gevlogen. Met mijn raptor heb ik nooit problemen gehad, maar die had geloof ik een anti statische snaar. Mijn logo 10 wel: oud topic van mijn ervaring
Maar meer dan wat "jitters" heb ik nooit gehad. En na de staartbuis met de massa hebben verbonden was het probleem voorbij. Ik heb hier nog een Trex 500 met snaren liggen, en eigenlijk wil ik hier ook wel een Futaba Fasst ontvangertje in prikken. Is het probleem veel ernstiger dan op 2,4 Ghz?
is het trouwens wel verstandig om nu een cx 500 bij ehirobo te bestellen??
groet