D3D - Dutch 3D competition......... Help !

Hoi Bas,

Ja hoor, ik heb je mail ontvangen, en je wijzigingen doorgevoerd.

Groeten,

John.

Ik ben heel benieuwd of gisteren (zaterdag) het programma (letterlijk) in het water gevallen is ....
Vandaag is gelukkig beter weer. Verder benieuwd naar foto's en natuurlijk de uitslagen.

Ik ben vandaag eventjes vanuit Middelburg naar de D3D gereden. Het schijnt gister mee te zijn gevallen met regen. En vandaag... prachtig weer!

Helaas heb ik niet veel vliegkunsten kunnen zien ('k was wat aan de late kant), maar wat ik heb gezien was weer gewoonweg genieten! Ook de schaalrompen die er te zien waren/rond vlogen waren gewoonweg indrukwekkend!

Volgend jaar wil ik er het hele weekend bij zijn!! :D

Ja de regen viel zaterdag mee, af en toe een buitje (maar alleen motregen niks hards) en om half 4 een plensbui. Dus toen hebben we de dag maar af gesloten, maar toen was er al een heleboel gevlogen.
Ik was er deze keer voor het eerst bij, en vond het een geweldige ervaring!!

Heey allemaal,

Eerst en vooral bedankt voor jullie talrijke opkomst.
En nog maals iedereen bedankt die geholpen heeft.

Mits het iets slechtere weer van zaterdag hadden we best toch veel volk.
Ik Hoop dat iedereen het een beetje plezierig vond.

Hier zijn al de eerste fototjes.

Putfile | peterflyer's Photo Album - Heliwedstrijd De Condors 17-05-2008

Met dank aan peter Charlton.

Maar goed ik ga nu is in men bedje kruipen na zoon vermoeiend en hard werkend weekend.

Groetjes Jonas

Laurens,

die is gevonden hoor, Jonas heeft hem meegenomen naar huis.

groeten,

Peter

Heey Laurens,

Dat ding vliegt niet zo slecht.
Ik heb wel enkele aanpassinkjes gedaan de vijzen aan de kop vast gezet de draden even mooi weg gestoken zo dat ze niet meer tege de tandwielen lopen....
Maar nu vliegt hij wel lekker.

Ik bezorg hem je wel terug.

Groetjes Jonas

Thanks Jonas;-) Voortaan toch maar wel de heli meenemen in de koffer, dan zie ik hem wat minder snel over het hoofd.

De autorotatiedemo's op zaterdag waren goed geslaagd met de Skyshark!

Helaas heeft mn fototoestel veel te weinig geheugen maar hier heb ik het nachtvliegfilmpje van Guy Vanderschelden met zn Hirobo Eagle!

[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo uit mn hoofd:

1 Michiel Slegers
2 Jo Dierckx
3 Jonas Schelpe
4 Bas de Groot
5 Stijn Dierckx
6 Laurens Thomas
7 Michael Daris
8 Patrick Kramer

De heli heeft het helemaal overleefd, volgens mij doet Guy dit wel vaker.

Laatst bewerkt:
2 en 3 iig omgekeerd bij de uitslag, verder weet ik hem niet uit mijn hoofd ;-)

Jonas: Het was weer een geslaagd weekend! Ook jij bedankt!

En Bas jammer dat je het podium niet hebt gehaald, ik weet hoe het is om in de laatste ronde plaatsen te verliezen...

Maar als je zo doorgaat dan komt het wel goed!!!

Oefen ze allemaal en tot in Venlo!!!

Greetz,

Michiel.

Thanks voor de scores John! Jammer dat mn gebruik van de omgeving niet de gewenste resultaten qua scores heeft opgeleverd. Voor Venlo moet ik dus maar iets strakkers qua freestyle plannen.

Back