D3D - Dutch 3D competition......... Help !

ik wacht al een behoorlijke tijd, en ik heb al meerdere malen de uitslag opgevraagt blijkbaar is niemand geintreseerd in deze uitslag, ik mis deze uitslag voor het voltooien van de dutch 3d competition op 3D HELIFREAKZ dus...... ik hoop dat het nog gaat komen

groet Henry

Henry, John Vugts onderhoud de D3D website en die heeft niet altijd tijd ivm werk. Ik denk dat het wel een dezer dagen gepost gaat worden.

Hoi Allemaal,

Helaas was mijn harddisk gecrasht !@!%@#$%#!@.

Hoe dan ook, er zit nu een nieuwe disk in. Ik ben nog even bezig met het herstellen van alle informatie op die disk. Zodra ik de website weer kan updaten zal ik de uitslag er op zetten.

Groeten,

John.

Hoi Allemaal,

Ik heb de uitslag van Almere weer op de Dutch 3D Competition site staan.

De totaal uitslag van dit jaar moeten we nog bepalen, dus die zal later verschijnen.

Groeten,

John.

Dutch 3D 2008 uitslag online

Hoi Allemaal,

Ik heb de Dutch 3D 2008 uitslag online staan. Het is spannender dan ooit, de verschillen zijn soms maar 0.1% en o.4%.

Je kunt de uitslagen uiteraard weer vinden op: Dutch 3D Competition

Groeten,

John.

Hmm......

Eerst kon ik nog een paar 2.5 figuren.
Nu niet meer :cry:
Die zijn gedevalueerd.

Vanaf 2.5 is alle pirouettend..
Dat gaat er bij mij nog niet in mijn hoofd met mode1
Vanaf 3 reversals........

@John,
Doe je dit jaar zelf weer mee?

Laatst bewerkt:
Hoi John,
dat is mooi. Ook zijn de video's voor de expert-klasse erg handig.

Jammer dat ze bij de beginnersklasse er niet bij zitten ..... ik blijf er namelijk voorstander van dat het ook voor de sportklasse bijgevoegd gaat worden, wie zou dat kunnen doen ?
Als ik ze allemaal zou kunnen wilde ik dat best doen, maar ja, ik doe niet voor niets mee in deze klasse ....

Vraag over de volgende figuur :
-------------------------
Stationary Flips no. 35

Start het figuur met een hover voor de jury op een hoogte te kiezen door de piloot. Voer 2 complete (naar keuze voor- of achterwaartse) flips uit zonder rust. Beeindig het figuur in een hover. Criteria: Het midden van het figuur boven centrale lijn midden vierkant. Tijdens de flips een constante rotatie-snelheid.
-------------------------

Mag je dus zelf kiezen welke kant de staart op wijst ? Ik kan me herinneren dat er vorig jaar discussie over was ...

Je zult wel denken "daar heb je die zeikerd weer ..... " Maar ja, ik wil graag dat het voor iedereen duidelijk is, zeker voor beginners .....

Bas

Wat ik me herinner van het trainen voor vorig jaar en de vragen op het forum moest het side in, maar welke kant maakt niet uit.

En ik ben ook voor 100% duidelijkheid! Ik zie het absoluut niet als zeiken.
Filmpjes helpen daarbij ook.

Dit jaar hoop ik er zeker bij te zijn!

Wat betreft de figuren voor de sportklasse. Ik heb daar geen verstand van en daarom maak ik er ook geen video's van.
Als iemand zich hier op zou storten die deze klasse door en door kent, en dan recordings maakt in Reflex XTR kan ik er wel voor zorgen dat ze op site als filmpjes komen. Dus als er vrijwilligers zijn, begin er aan zou ik zeggen! :-)

Er zijn idd wat figuren verlaagd in k-factor, dat was ook wel nodig gezien de verhoging van het niveau en de overige figuren die voorheen dezelfde k-factor hadden.

Nou iedereen oefenze! En we zien elkaar begin mei!

Greetz,

Michiel.

Wat betreft de figuren voor de sportklasse. Ik heb daar geen verstand van en daarom maak ik er ook geen video's van.
Als iemand zich hier op zou storten die deze klasse door en door kent, en dan recordings maakt in Reflex XTR kan ik er wel voor zorgen dat ze op site als filmpjes komen. Dus als er vrijwilligers zijn, begin er aan zou ik zeggen! :-)

Greetz,

Michiel.

Oproep aan mensen die zich geroepen voelt om deze video's voor de sportklasse te gaan maken !!
Iemand van de organisatie ?!

Bas

ik wil best filmpjes maken in xtr, maar mijn vliegstijl is nog niet jut van het, en ik ken de figuren dus ook niet. Maar xtr is wel in huis en een opname programma ook, ( of kan dat ook in xtr?)

Als de master al niet weet hoe sommige figuren gevlogen zouden moeten worden hoe kan de jury dan weten hoe alle figuren gedaan moeten worden in de sportsklasse?

Ik ben kampioen in het verkeerd interpreteren van sommige figuren zoals ze omschreven staan..

dat zorgt voor hilarische momenten op het veld als ik ze uit ga proberen hehehe.

die voorgevlogen figuren zijn dan inderdaad erg handig om te zien.

wie o wie kent ze ECHT allemaal??

als iemand de bestanden opneemt met reflex of phoenix maakt niet uit dan wil ik ze wel omzetten en in orde maken met de juiste benaming... dus voor degene die zich geroepen voelt... of ons enthousiaste helivliegers een hart onder de riem wil steken kan mij altijd even MAILEN met de bestandjes om ze om te zetten naar videostream. (knip de bad parts er dan wel uit)

** ps . mij niet mailen dus maar Michiel (Mopilot).. hij zal de gegevens verwerken **

Laatst bewerkt:
Nou Bas, ik zie dat jij ze erg graag wil, ik zou zeggen start de opnames?
De rede dat ik ze niet invlieg is omdat me dat zeer veel tijd kost omdat ik ook alle figuren even op me in moet laten werken. Het monteren is overigens het meeste werk.

Dus denk er eens over, het is tevens een erg goede oefening.

Greetz,

Michiel.

Daar ben ik in principe mee eens Michiel...

ik wil het zelf ook wel graag doen hoor.... maar dan wel goed .

dus goed voorbeeld doet goed volgen.....(waar was deze uitspraak ook alweer van ;-))

Back