DAF A16 DD585 Brandweer Simon Snorkel hoogwerker

20230603_124049.jpg

Vandaag de twee DAF's meegenomen naar een show.

Laatst bewerkt:
Echt een prachtwerk fred! zeer nette bouwkunsten als je hem naast de echte zou zetten op een afstandje zou je t verschil niet zien denk ik, op het feit na dat de ladder nog mist :rofl::rofl::rofl::rofl:

Bedankt voor het meedenken, maar nee bedankt. Ziet er stoer uit, maar je wilt niet weten hoeveel problemen je op de hals haalt met zo'n constructie. Kom je een beetje in de buurt van het bouwen van een werkende kraan zoals Leo bouwt. En die heeft meer mogelijkheden met machines dan ik.

Nou met die oldtimers maak je ook mooie sier hoor. En je hebt een schitterende Scania ladderwagen die hoger komt als de meeste gebouwen op de baan.

Nou, je ideeen zijn leuk, bijzondere modellen, maar je moest eens weten wat hier nog aan lopende zaken staat. Vandaar, bovendien, waar vind ik een Berliet cabine in 1:16.

Waren nog meer DAF rc trucks, van de Bemoc en de Minitruckers. Maar dat waren merendeel de zwaardere types.
En Peter van Rijnsbergen was er met zijn DAF modellen.

en ik heb uiteraard zo als zo vaak. niet voldoende foto's van mijn eigen kraampje gemaakt.
was ook lekker warm binnen.

ik vond het in ieder geval fijn om kennis te maken.

Die brandweer Daf,s zijn erg mooi Fred, en de modellen die Peter maakt.

Misschien dat ik ooit nog een daf truck wil maken, momenteel te veel projecten.

Back