Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Echt een prachtwerk fred! zeer nette bouwkunsten als je hem naast de echte zou zetten op een afstandje zou je t verschil niet zien denk ik, op het feit na dat de ladder nog mist
Bedankt voor het meedenken, maar nee bedankt. Ziet er stoer uit, maar je wilt niet weten hoeveel problemen je op de hals haalt met zo'n constructie. Kom je een beetje in de buurt van het bouwen van een werkende kraan zoals Leo bouwt. En die heeft meer mogelijkheden met machines dan ik.
Nou, je ideeen zijn leuk, bijzondere modellen, maar je moest eens weten wat hier nog aan lopende zaken staat. Vandaar, bovendien, waar vind ik een Berliet cabine in 1:16.
Belangrijke onderdelen van de DAF gemonteerd.
Blauwe zwaailichten, 8 smd leds in cirkel en looplichtprintje.
En kogelgewicht aan ketting, was nodig in die tijd om de wagen waterpas te stellen.
Waren nog meer DAF rc trucks, van de Bemoc en de Minitruckers. Maar dat waren merendeel de zwaardere types.
En Peter van Rijnsbergen was er met zijn DAF modellen.