Darbin (eigen ontwerp 60X30cm)

Je kan er voor kiezen om het in te richten..
Ik zelf hecht er niet zo veel waarde aan.
En als je het toch wil, gewoon een lessenaar en wat stoeltjes/ bank,

Interieur kan, maar ik zou me meer concentreren op dingen die van buiten goed te zien zijn, zoals bolders, etc. En de RC inbouw, hoewel dat lastig is omdat je de spullen nog niet mag/kon kopen. Je kan de opbouw nu zonder vloer maken, en mocht je dan later toch een interieur willen, die achteraf inbouwen, met vloer en al.

owh zo!!
nou ik verzin wel hoe ik dat ga doen! dan weet ik iniedergeval dat nu het dak er op gelijmt kan worden:)

Ik ben net terug van 10 dagen vakantie dus was niet op het forum. Nu kan ik helaas nog niks doen maarja, Waar schijnlijk begin volgende maand afbouwen :) heb er zin in!!!

nop, of ze zien het door de vingers en geven me een nieuwe kans. Want ik ben alleen gezakt voor de vakken Engels, Frans en Duits
Ik ben trouwens opzoek naar een hele kleine camera voor een niet al te dure prijs (onder de 30 euro) ik heb al een 2,4 ghz ontvanger gevonden daarvoor en wil inhuis wat ophangen. Natuurlijk uiteindelijk ook voor de modelbouw gebruiken!!!

Ik kan wel wat vinden op het modelbouwforum maar die sites doen het niet :s

Een vriend van me had een hele goede boor maar is zijn accu's kwijtgeraakt. Dus ik mocht het motortje van hem hebben, en die is 12 volt. Ik hoop dat 1 motortje dan genoeg stuwkracht heeft omdat deze nogal sterk is.

Dus weet je er toevallig 1tje dan hoor ik het graag!
groetjes,

Jarvin

Geen idee hoeveel vakken je hebt, maar stel dat het er 8 zijn, dan is dat bijna de helft... :rolleyes:

Motoren uit een boormachine zijn meestal wel sterk. Wel kans dat hij veel toeren draait op 12 volt, er zit vaak een vertraging in een boormachine. Dus misschien beter op 6 volt zetten, anders maak je er een slagroomklopper van...

Ik heb 10 vakken dus iets minder dan 1/3 ik heb nou eenmaal geen talenknobbel
Is 9V dan geen mooiere maate

dit zijn de dingen die ik zag :$ is een beetje groot en duur:
spycam
4 spycams

Laatst bewerkt:
Wil je beeld maken tijdens het varen en dat tegelijk bekijken of zo? Of gaat het alleen om opnemen? Dan zou je een keychain cam kunnen overwegen, die staan regelmatig op eBay. Klein, en toch vrij goed beeld.

het liefst wil ik live beeld hebben op mini laptop maar als het verschil in prijs over de 50 euro is dan gaat de voorkeur natuurlijk naar de opneembare cammetjes uit.

Nee ik zit nu midden in de toetsweek Brecht, Succes!!!!

het liefst wil ik live beeld hebben op mini laptop maar als het verschil in prijs over de 50 euro is dan gaat de voorkeur natuurlijk naar de opneembare cammetjes uit.

Nee ik zit nu midden in de toetsweek Brecht, Succes!!!!

Ik denk dat je je anders beter kan richten op het eerst vaarklaar krijgen van deze boot, anders valt er weinig te filmen, toch? ;)

Snap ik, maar de ervaring leert dat, zeker bij een eerste boot, nog wel eens onvoorziene uitgaven om de hoek komen kijken. En het zou jammer zijn als dan de bouw weer stil komt te liggen. En het is ook wel eens voorgekomen dat de bouwer dan de interesse verliest, en op een gegeven moment komt mam of de echtgenote de half afgebouwde boot tegen en vraagt "doe je hier nog wat mee?" waarna het spul vaak in de kliko eindigt...

Tsja ik ben nu heel afhankelijk van anderen. Als ik die boormotor krijg dan doe ik het daarmee i.p.v. 2 motoren. Een afstandsbediening+ontvanger kan ik bij mijn oom goedkoop krijgen (zijn al gebruikt maar om het nou weg te geven is ook een beetje overdreven) misschien kan ik ook een servo van hem krijgen dus dan staat alleen nog maar de accu op het lijstje. Uitbreiden kan altijd nog :)

Back