Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
over eigenwijs: dat hoort gewoon bij mij. Ik neem niet zomaar wat aan en dat is maar goed ook dat die mensen er zijn. Anders denken we nu nog steeds dat de aarde vierkant is...
dus als ik het goed begrijp bedoelen jullie dat er alleen 2 schroefjes gekocht hoeven te worden en een gaatje wat groter? Ik dacht dat jullie een compleet nieuwe motorsteun wilden.
over eigenwijs: dat hoort gewoon bij mij. Ik neem niet zomaar wat aan en dat is maar goed ook dat die mensen er zijn. Anders denken we nu nog steeds dat de aarde vierkant is...
@vwforum De jeugd van tegenwoordig zoekt een baan. Die heb ik gevonden dus kan die koppeling wel betaald worden. De koppeling was echter al kapot voor ik ging varen dus dat is een uitspraak die ik een beetje raar vind.
De jeugd van tegenwoordig zoekt een baan. Die heb ik gevonden dus kan die koppeling wel betaald worden.
Jullie hebben toch geen ervaringen met de jeugd van NU. Dit is precies hoe jullie nu over mij oordelen.
...Heren, heren, de TS is nog maar 13 jaar. Voor zover ik begrepen heb is het de bedoeling dat we alleen maar positieve reacties plaatsen of anders dit soort topics / posts negeren.
Tenminste, dat maak ik op uit de uitleg die ik kreeg van de mod die mij een berisping gaf nadat ik een licht sarcastische reactie gaf op een dergelijke post. Oftewel: Wui-PNqJrxs[/media] you can't say something nice, don't say nothin' at all" - YouTube
Heren, heren, de TS is nog maar 13 jaar. Voor zover ik begrepen heb is het de bedoeling dat we alleen maar positieve reacties plaatsen of anders dit soort topics / posts negeren.
Tenminste, dat maak ik op uit de uitleg die ik kreeg van de mod die mij een berisping gaf nadat ik een licht sarcastische reactie gaf op een dergelijke post. Oftewel: "If you can't say something nice, don't say nothin' at all" - YouTube
hallo doe normaal
dit zijn schroeven voor spaanplaat
in de motor moeten M3 boutjes zitten
die flens moet normaal mee door je motor steun heen
de boutjes zijn een 4 mm lang want zijn ze langer dan helpen ze je anker in je motor omzeep
zie hier hoe een motor steun er uit ziet
en bent nu eens niet eigenwijs en maak hem gewoon zoals het moet
plaatje alu daar de gaten in boren en dan in een bankvijs het haaks om zetten
als brecht met zo een gedrocht van een motor steun afkomt dan sla ik hem voor zijn hersens
gr raf