Dawn Patrol

Wouter,

Net nog even aan de baas gevraagd maar hier in Dordt hebben de kids vanaf 3 July vakantie de 17e valt daar dus midden in:confused:.

Maar goed er kan nog van alles gebeuren zou jammer zijn als ik het weer moet missen:(.

Ton

We hebben rekening gehouden met de bouwvak 2010 die is van 19 juli tot 8 augustus (regio noord begint 26 juli en het zuiden 2 augustus) de school vakantie beginnen in de regel 2 weken voor de bouwvak.

Je hebt gelijk Ton, grote kans dat ik dan ook weg ben.

En de bouwvak begint natuurlijk eigenlijk vrijdag de 16e na werktijd...;)

Schoolvakanties noord vanaf 10 juli, midden vanaf 3 juli en zuid vanaf 24 juli.
Een zaterdag in september bv zou mij beter uitkomen.

Misschien is het beter om eerst even een peiling te doen wanneer iedereen die met Dawn patrol mee wil doen kan.
Het is onmogenlijk om iedereen van de juiste datum te voorzien die wil komen maar op deze manier is het denk ik de beste manier om dat even uit te pluizen!
Doe een peiling met een aantal datum's en laten we stemmen wat de beste datum is.
De meeste stemmen gelden dan voor een bepaalde datum die wordt gekozen wanneer we de Dawn Patrol in 2010 gaan houden!!

Mvgr hans

Misschien is het beter om eerst even een peiling te doen wanneer iedereen die met Dawn patrol mee wil doen kan.
Het is onmogenlijk om iedereen van de juiste datum te voorzien die wil komen maar op deze manier is het denk ik de beste manier om dat even uit te pluizen!
Doe een peiling met een aantal datum's en laten we stemmen wat de beste datum is.
De meeste stemmen gelden dan voor een bepaalde datum die wordt gekozen wanneer we de Dawn Patrol in 2010 gaan houden!!

Mvgr hans

Ik was eigenlijk hier ook wel voorstander van.
Mij maakt het niet uit welke datum want ik hoef nergens rekening mee te houden.
Dus Alex ik denk dat we wat de datum betreft op Hans zijn voorstel in moeten gaan. We hebben tenslotte nog alle tijd.

Ronald.

Hier nog een leuk stukje video van Ralf en Martin samen tijdens de Dwan Patrol.

Laatst bewerkt door een moderator:
Van wie is die schitterende Fokker DVII?

Bart Verhoeven

P7250492Large.jpg

Back