Dawn Patrol

Dat zijn heeeeeeeeeele mooie foto's wouter!!
Perfect om ingelijst te worden om er elke dag even naar te kunnen kijken en te kwijlen :thumbsup:

Mvgr hans

Tja, als er zulke prachtfoto's gemaakt zijn mogen ze hier ook zichtbaar zijn :D
Zeker als ze binnen een week verwijderd worden ;)

71944a6cb0df4702f.jpg

71944a6cb0df73ee1.jpg

71944a6cb0dfa7eff.jpg

71944a6cb10025d3c.jpg

71944a6cb1005e76d.jpg

71944a6cb1008314b.jpg

71944a6cb11056ffe.jpg

Prachtfoto's Wouter! :yes:

Groeten, Ralf

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de meeste foto's in een webalbum gezet, mara ga dat binnenkort veranderen. Kom er nu achter dat ze alleen de laatste 200 uploads laten zien in de gratis mode............. :(

Daar alleen al deze upload 277 stuks was is dat niet genoeg en kan je ook mijn andere albums niet meer zien.

Voorlopig kan je dus de eerste 200 hier zien: Dawn Patrol 2009

Moet ff op zoek naar een andere host voor het geheel.

Edit: Alles van de Dawn Patrol staat nu op Photobucket (236 stuks), link is aangepast.

Gr. Teus

Heel gaaf hoor van beide heren! :celebrate:
En wow Teus wat een pakket moois heb jij geschoten zeg! :p

Ik zag dat er op de computer van de GMVC ook de nodige foto's van jouw DVII en Mao's Pup gedownload waren

Weet alleen niet de naam van de heer die ze daar geplaast heeft, misschien wil hij er ook een paar hier plaatsen? :D

Groeten, Ralf

Ik zag dat er op de computer van de GMVC ook de nodige foto's van jouw DVII en Mao's Pup gedownload waren

Heb je een directe link Ralf, krijg hem niet i.v.m. active-x problemen op de site.

Ralf,

Poe man dat gaat ook maar net aan goed :mrgreen: mooi plaatje trouwens Teus.
3758489183_8fd4c42efc_o.jpg

Teus,

Mooie plaatjes wel een hoog Sopwith en Fokker gehalte moet nog ergens een tekening van een Halberstad hebben liggen:rolleyes: zou een mooie aanvulling zijn:mrgreen:.

Ton

Ja, Ton waarschijnlijk heb ik een ander brilletje nodig, was niet de enige 'close encounter' met de rand :mrgreen:
Ging gelukkig allemaal goed :D

Halberstad zou gaaf zijn! welk type heb je tek. van?
@Teus, directe link heb ik niet, misschien dat de GMVC heren meer kunnen vertellen?:confused:

Groeten, Ralf

Ralf,

Ja, Ton waarschijnlijk heb ik een ander brilletje nodig, was niet de enige 'close encounter' met de rand :mrgreen:
Ging gelukkig allemaal goed :grin:

We worden allemaal een dagje ouder bij de een gaat het alleen wat sneller dan de ander:p, misschien toch nog maar iets groter bouwen en denk dan aan een Cameltje van 4 - 5 meter:mrgreen:.

Denk dat het formaat van de kist je ook op het verkeerde been zet en je gevoelsmatig de afstand inschat op het formaat van de Strutter die weer een slag kleiner is en je onbewust een bepaald beeld geeft van afstand en formaat verhouding:rolleyes:.

In iedergeval blij dat het goed is afgelopen want als het goed is zit daarachter een sloot en daar wil je niet in terecht komen.

Halberstad zou gaaf zijn! welk type heb je tek. van?

Goeie vraag zal effe kijken vliegt dacht ik wel een replica van rond vind die alleen niet zo mooi.

Ton

Heren,

Ik heb het helemaal naar mijn zin gehad zaterdag. Lekker Oh-en, en toch lekker gevlogen... ( De 2e vlucht was ik mn Pup bijna kwijt ..:evil:...in de landing van wege mega turbulentie, ik stond gelijk weer op scherp. ) De vluchten in de namiddag waren helemaal top.:-D:-D

De foto's die gemaakt zijn liegen er niet om. De sfeer, gemaakt door de deelnemers en organisatie , was helemaal top. Het was een geslaagde 1e Dawn-Patrol.. ;);)
Op naar Dawn Patrol 2010.

Barbaar.

Heren,

De foto's die gemaakt zijn liegen er niet om. De sfeer, gemaakt door de deelnemers en organisatie , was helemaal top. Het was een geslaagde 1e Dawn-Patrol.. ;);)
Op naar Dawn Patrol 2010.

Barbaar.

Bij deze dan;

Dawn Patrol 2010 word op Zaterdag 17 juli gehouden bij GMVC

Zet het maar in je agenda, hebben jullie alle tijd om wat moois te bouwen.

Heel gaaf hoor van beide heren! :celebrate:
En wow Teus wat een pakket moois heb jij geschoten zeg! :p

Weet alleen niet de naam van de heer die ze daar geplaast heeft, misschien wil hij er ook een paar hier plaatsen? :D

Groeten, Ralf

Maar ik wel :mrgreen: zal het hem vragen toevallig heet hij ook Ton,maar is geen forummer.
Er staan er inderdaad een heeeeeeeeeeele boel op die GMVC computer.

Voor mij staat volgend jaar de Antoinette van Lavavasseur op de piste.:)
Ga hem van de winter bouwen(en een clubmaatje gaat er ook één bouwen.Dat worden er dus twee:lol:) en heeft een spanwijdte van zo'n 2540mm.
De romplengte is ook zo'n 2500mm!
Romp wordt deelbaar vanwege het vervoer!
Voor het jaar 2011 staat de Sopwith Triplane op het programma(belair cutting kits heeft daar mooie tekeningen van.Schaal 1:4 en schaal 1:3):)
Voor deze kist gaat er als alles meezit een heeeeeeeeeeele mooie motor aangeschaft worden(is altijdt al een droomwens geweest en wil die nu eens uit laten komen):D

Mvgr hans

Zo grote plannen Hans en de Hurricane die maak je toch eerst helemaal klaar of :rolleyes:.

JJJJAAAAAAA een Sopwith Triplane met een electro stermotor:mrgreen:.

Ton

Met die stermotor heb ik ervaring ja dus dat zou kunnen!
Alleen ben ik bang dat die er niet in komt(wat dat betreft wordt het semischaal)!:mrgreen:
Maar uhhhhh,wat staat er van jouw volgend jaar op Dawn Patrol op de piste Ton?

Mvgr hans

Laatst bewerkt:
Weet niet of ik er volgend jaar bij kan zijn de datum komt zo ongunstig uit gezien de vakantie periode maar ga dat zeker proberen en heb de datum al genoteerd.

Loop te denken aan een Halberstadt D2 of een DH9 heb daar namelijk nog tekeningen van liggen.

Of beter nog een Halberstadt of Pfalz of wat dan ook zelf tekenen, heb nog eens door de Windsock boeken gelopen en daar staan hele leuke kisten bij, zal zeker geen Fokker of Sopwith worden.

Ben aardig gemotiveerd zelf iets te tekenen omdat in het Okt of Nov nummer van RCM&E mijn Vliegboot de Wave komt te staan en dat is goed voor de motivatie van een volgende publicatie van bijv :mrgreen: een WW1 kist.

Ton

belair cutting kits heeft daar mooie tekeningen van.Schaal 1:4 en schaal 1:3:)

Ik weet niet hoe het met de (kwaliteit van de) tekeningen van belair is, maar voor de freessets schijn je veel geld voor weinig spanten te moeten betalen...

@ Ton,
Ik dacht dat er met de schoolvakanties rekening was gehouden, dus...

@Wouter,
de tekeningen die belair uitgeeft zijn niet hun eigen tekeningen maar die van anderen zoals Dave platt!!
Ik bestel bij hun alleen de tekening en niet het freespakket!

Mvgr hans

Back