De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Douchen is natuurlijk 12 keer per jaar en in de oneven maanden zelfs met zeep!

Echter wel in het toiletgebouw met heerlijk heet water en een goede douchekop, maar dat terzijde. Gezien de tweede sensor er nog niet is moet je wel af en toe de deur open doen om het licht weer aan te doen. Ik douche dan meestal wel gelijk 5 lampjes hihihi. Tot nu toe heeft dat nog niet tot rare situaties geleid, gezien het publiek ook niet mogelijk en wenselijk.

Er is min of meer nog 1 plek vrij voor een Ger, al heb ik de hoop opgegeven dat daar een aantrekkelijk douche probleem komt te wonen.
Tot nu toe is het redelijk scharrelthee allemaal.

Maar dan heb je wel hééél kleine vrouwtjes nodig om onder dat kraantje te kunnen staan....

Tenzij het water omhoog spuit ipv naar beneden valt

outdoor-shower-3320.jpg

Maar da`s natuurlijk te soft voor echte mannen en ijzervreters in het bijzonder, dan is dit meer geschikt:

cold_shower_by_rairakkuhanna-d38mjtz.jpg

Echter wel in het toiletgebouw met heerlijk heet water en een goede douchekop, maar dat terzijde

Ah, jij hebt er dus zo een:

Funny_Shower_djios_Pak101(dot)com.jpg

Groeten, Ramses

Laatst bewerkt:
Op een of andere manier kan men hier van alles een probleem maken. Dames nat maken hoeft toch niet zo moeilijk te zijn. Visueel heb ik alle mogelijkheden al voorbij zien komen dat dan weer wel. Helaas stokt het plan weer op gebrek aan aanvoer van droog materiaal...

za 30 mei
B.png

8°C
15°C
NNW 2
50% 0 mm

Haha wat een macho: de voorspelling geloven die je het beste uitkomt. Pffff
Hier een andere "weerprofeet"
za 30 05
f.PNG

7 °C
17 °C
ZW 2

65% 3.4mm

Huh? Dan zou het juist baggerweer zijn en hij is toch een stuk positiever over het weer dan jij Jan!

Groeten, Ramses

Weer is betrekkelijk, ik woon nu een jaar buiten eigenlijk en heb slechts 1 keer de paraplu gebruikt. In feite is het nooit echt slecht.

Weer is betrekkelijk, ik woon nu een jaar buiten eigenlijk en heb slechts 1 keer de paraplu gebruikt.
Ja lijkt met logisch als je buiten woont, dan hoef je maar één keer de plu te voorschijn te halen.

Wij of ik stenen huis bewoner, die af en toe van binnen naar buiten ga en dan weer naar binnen.
Moet bij wijze van spreken bij het elke keer naar buiten gaan de plu hanteren.
Is het niet voor de regen, is het wel voor de zon.

Watjes gebruiken een paraplu. Een beetje kerel kan wat regendruppels best wel hebben.

Ik kan me zelfs niet meer herinneren wanneer ik zo'n ding voor het laatst heb gebruikt. Toch loop ik elke werkdag van en naar mijn werk. Door weer en wind, een beetje regen deert me niet. Ook voor de sanitaire stops, die tegenwoordig zo ongeveer elk uur plaatsvinden, loop ik gerust even heen en weer. De auto laat ik staan, de fiets ook. Ik gebruik gewoon de benenwagen, dat is wel zo gezond. Denk je, dat ik een paraplu opsteek als het regent? Tuurlijk niet!

Toch loop ik elke werkdag van en naar mijn werk. Door weer en wind, een beetje regen deert me niet. Ook voor de sanitaire stops, die tegenwoordig zo ongeveer elk uur plaatsvinden, loop ik gerust even heen en weer. De auto laat ik staan, de fiets ook. Ik gebruik gewoon de benenwagen, dat is wel zo gezond. Denk je, dat ik een paraplu opsteek als het regent? Tuurlijk niet!
Als ik me niet vergis, is de te overbruggen afstand vanaf de achterdeur tot ingang biotoop (Werkplek). Dusdanig kort dat daar nogeens geen auto tussen past. Een redelijke formaat gangbare paraplu uitklappende is daar ook een hele uitdaging om het woonhuis en biotoop niet te raken.

Sinds wanneer gaan we hier op details letten? Het gaat om het principe!

De afstand tussen mijn elektronica lab en ons woonhuis is circa 4 meter en dat moet ik nog diagonaal oversteken ook. Daarbij kun je flink nat worden.

Het is maar net in wat voor tempo je die oversteek zou maken, ik doe dat in een hinkstapsprong en zal hooguit wat spettertjes oplopen. Ik weet niet in wat voor tempo jij loopt, maar om flink nat te worden ga ik denken aan een schildpad.

De wiellagers van de rollator zullen wel niet echt warmlopen....

Groet, Bert

Nat, droog, de meeste zijn nog niet droog achter de oren. En als ze dat wel zijn dan hebben ze bij de geboorte waarschijnlijk al een paraplu in de hand gehad. En dan maar hopen dat het geen stuit ligging was.

Afijn, weer terug in het land en was voor even de BBQ vergeten, zij het niet langer dan enkele seconden maar gaf toch enige rust. Wie er uiteindelijk uitgenodigd worden en ook nog ter plaatse durven te komen gaan we wel zien, of niet natuurlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back