De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
En de linkljes ;)

Vrijwel alle linkjes zijn hersteld. Er zitten nog een paar exoten tussen die ik nog moet doen. Maar het grootste gedeelte is gedaan. De verzamel topics vanuit waar naar andere topics worden verwezen werken zo goed als weer.

Voor de zeurpieten heb ik de achtergrond een stuk minder blauw gemaakt :mrgreen:

In het kader van veiligheid, met name op de Berg graag meer BLAUW, veel meer BLAUW

Voor de rest voor jouw doen best wel redelijk, tegen de verwachting in, niet onaardig, bezig!!:D (sorry)

Voor de vriendelijke, sympathieke, aardige vraagstellers heb ik de achtergrond een stuk minder blauw gemaakt :D

Ik heb maar even Corrien's vertaalprogramma gebruikt, want een gedeelte stond in een voor mij onbekende taal.

Tja, wat zal ik er van zeggen, mmmmm
thinking.gif
, tja, even broeden. Ik zeg er later wel wat van. Wel een vraag: hoe zit het met dat geel :rolleyes:?

Rare kleur geel hoor.
Ik noem dat oranje.
En vind het wel "feestelijk".
Burp, ik hoop dat de zeurpieten je bedanken voor het minder blauw maken.
Ik ben er ook wel blij mee.
Dank voor de moeite, want ik begreep maanden terug dat het toen IN HET GEHEEL NIET kon.

Ik noem dat geel. Geel met een rood streepje eronder. En feestelijk? Als er nou ballonnetjes aan dat rode streepje zouden hangen misschien wel, maar nu is het een beetje heel erg een jakkiebakkie kleur.

Tja, en de achtergrond is natuurlijk nog wel steeds blauw, hè? En de ruitjes? Hoe zit het daar mee? Vroeger zat er in de achtergrond ook een ruitjespatroon. Dat stond hartstikke technisch en het was ook handig.

1017861d9f12f20bc787626a72fe55e3.jpg

Ik heb net een kopje azijn over m`n scherm gegooid, maar het resultaat is niet bevredigend helaas...
.

Ja, hèhè. Je had de azijn ook in het spoelbakje van je monitor moeten doen.

Speciaal voor Burpmans:

optische-illusies-27-728.jpg

Kan iemand de hekken van de zoo dicht doen en eerst de geiten terug zetten, het mekkeren is weer toegenomen op de Berg.

Jemig, het lijkt zelfs op Harm...

PS kan dat irritante vlaggetje bij je handtekening weg. Snap het wel maar het gaat ook nergens anders meer over tegenwoordig.

Heel fijn thanks!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back