Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Een positief bericht van jouw hand over Moslims.
Zucht, zee onderaan Berg, strandtent dus aan voet van Berg, niet op..... Eet je ook veel sla?Graag.
Jij bent hier immers de tent-goeroe.
Geloof jij maar lekker verder.
Van mij komen geen positieve berichten over hersenlozen die vinden dat ze zelf niet mogen denken en het daarom "overlaten" aan een sprookjesfiguur.
Of het nu gaat over m of grrrr; één pot nat, die de hele wereld al jaren verpest.
O. Gaan we bij de (was-) hand doen? Leuk dat je je kennis van spreekwoorden en gezegdes wil demonstreren, maar de betekenis ervan ontgaat je weer volledig. Waarom was jij je handen in onschuld? Heb je iets gedaan wat je niet had moeten doen of iets niet gedaan wat je wel had moeten doen? Heb je toevallig weer eens "opgeruimd" ergens?Burp zei:Nu kan ik jou de oren wel wassen maar uiteindelijk is er gewoon geen kruid tegen gewassen. Nu ben ik niet vreselijk uit de kluiten gewassen maar ook weer niet echt klein. Dus een konijn een varkentje te laten wassen is een wassen neus en was ik mijn handen in onschuld.
Beetje nuanceren Jan...............
Het spreekwoord is dat juist het varken gewassen wordt, niet het konijn. Dus wel even opletten hè!
Dit varken dacht het wel even te kunnen wassen
want dat is weer iets heel anders....Dus een konijn een varkentje te laten wassen
Zo zo, en dan drink ik veel?
Wellicht ten overvloede: Kippen zijn vrouwelijk. Enige kennis der anatomie van de kip zou kunnen leren dat het woord "l*llen" in combinatie met "kippen" een absolute onmogelijkheid is. Wat mij onmiddellijk doet denken aan een grapje wat mijn schoonvader ooit in een jolige bui debiteerde: "Waarom heeft een haan geen handjes? Omdat een kip geen borstjes heeft." Wel borststukjes, maar daar wordt een doorsnee haan niet opgewonden van. Ik wel, zeker als ze, goed gemarineerd, boven een smeulende laag houtskool op de BBQ liggen.Puffin zei:Weetnie maar jullie lullen als kip zinder kop
Moet je aan Harm vragen. Die schijnt plotseling de vega-weg te zijn ingeslagen.Puffin zei:Komt het door teveel groenvoer?
Nee, geen van dit alles, tenminste... bij mij niet.Puffin zei:Winterdip? Genetisch? Thee?
Enige kennis der anatomie van de kip zou kunnen leren dat het woord "l*llen" in combinatie met "kippen" een absolute onmogelijkheid is.
Moeten we dan maar zeggen "....censuur... als een kip zonder kop"??