De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
1 April BBQen is waarschijnlijk nog veel vroeg voor onze ijzervreter.
Dat stukje vlees bij het warme vuur zal hem nog wel kunnen lokken, de kille nacht die daarop op volgt daarentegen...

Ik denk dat hij er stilletjes op hoopt om uitgenodigd te worden om de nacht door te mogen brengen in de Ger.
Lekker comfortabel lepeltje-lepeltje.
Geheel in lijn met het voorval natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Merkwaardig, iemand constateert, dat Hobbyist een barbaar is en het valt hier opeens dagenlang stil. Het zal toch niet zo zijn, dat dit voor een ieder een verrassing is? Laten we wel wezen, hij komt uit Brabant, dus wat had men dan verwacht?

Merkwaardig, iemand constateert, dat Hobbyist een barbaar is en het valt hier opeens dagenlang stil. Het zal toch niet zo zijn, dat dit voor een ieder een verrassing is? Laten we wel wezen, hij komt uit Brabant, dus wat had men dan verwacht?

Kweenie hoe het met jou zit, maar ik had JUIST gereageerd ALS het voor mij een verrassing was geweest (iets in de trant van "wat zeg je mij nou?") .... Van mijn kant, is het dus gewoon een instemmend stilzwijgen.... Wat valt er nu te zeggen over iets wat ik allang weet? Dat een Brabander een barbaar is (Op één letter na is "brabander" een anagram van "barbaren" en de reden daarvan zijn natuurlijk in de nevelen der historie verhuld, maar het zal wel niet voor niets zijn) is iets wat iedere rechtgeaarde Fries instinctief weet....

Voor de rest, tsja, er was blijkbaar verder ook niet zoveel om over te leuteren....

Worstenbroodjes..... is dat niet waar die Roy Donders zich mee vermaakt?

En dat noem je iets goeds?

Brabant kent het hoogste aantal iligale wietplantages en drugslabs, nee al het goede komt uit Brabant..... Tuurlijk!?

Brabant kent het hoogste aantal iligale wietplantages en drugslabs, nee al het goede komt uit Brabant..... Tuurlijk!?
Hoe kom je er bij, dat de shit uit Brabant van mindere kwaliteit is als die uit de andere provincies?
In de consumenten gids heb ik daarover nog nooit een vergelijkings-testje over gezien en ook nog nooit bij de deze club https://www.nvwa.nl
Of ben je zelf ervarings-deskundige?

Blijven barbaren met wiet, popcorn en oh ja worstenbroodjes.
....en met 287 bierbrouwerijen, die in het verleden zijn gestopt of failliet zijn gegaan. Logisch, want maïs is natuurlijk volledig ongeschikt om er een lekker biertje van te brouwen.

Ze zuipen het wel, waardoor ze niet in staat zijn het zelf te maken, logisch! Misschien is barbaren nog iets te hoog gegrepen, maar klinkt wel lekker.

Het ergste is als je barbaarse ringstaartmaki's tegenkomt, maar dat geheel terzijde.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back