De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan moet het eerst meerdere keren plaats gevonden hebben.... Dus voorlopig houd dit argument geen steek....

Jawel, beetje opletten hé, er zijn twee MBFBMCPBBQ's geweest vorig jaar, wel wat weinig dat geef ik toe maar dus wel meerdere malen. De eerste had een voorval, de tweede was in de Hell, wat op eenvolgend niets met elkaar heeft te maken, maar dat terzijde.....

Als we de lijn wel volgen, zou de mogelijke na april bedachte Sallandse variant nog erger moeten worden. Die van 1 april tel ik dan niet mee.

Die van 1 april tel ik dan niet mee.
Ja, die van 1 april is gewoon te vroeg in het jaar en ook nog op een doordeweekse dag.
2 april komt dan ook veel beter uit.

We beschikken niet allemaal over luxe vrije ruimte om de woning/verblijfplaats.
Nu heb ik geen miauwende katten en andere huisdieren en zo rond huppelen.
Dus dat kan niet het excuus niet zijn.

Het zal een beetje dringen zijn op het balkon, waar er dan weer wel 2 van zijn.

Het alternatief, het wok restaurant van een paar dorpjes verderop, heeft geen tafel 4.
Wat wel het voordeel heeft, dat het bergmanagement gewoon thuis kan blijven.

Het jaar is nog niet voorbij, er kan nog van alles gebeuren.

Ssssst.... Niks zeggen.... de multiswitch werkt.... al op 3 verschillende zenders......ssssst.

Ja, die van 1 april is gewoon te vroeg in het jaar en ook nog op een doordeweekse dag.

Het alternatief, het wok restaurant van een paar dorpjes verderop, heeft geen tafel 4.

Niemand houd je tegen om een winter MCP wok event te organiseren, hou er wel rekening mee dat je daarna in de betreffende gelegenheid een tijdje niet meer welkom bent.

Niemand houd je tegen om een winter MCP wok event te organiseren, hou er wel rekening mee dat je daarna in de betreffende gelegenheid een tijdje niet meer welkom bent.

Jeempie, storingen in het korte-termijn geheugen komen bij iedereen wel eens voor, zeker midden in de nacht rond een uur of drie, maar een dergelijk ernstige vorm is natuurlijk zorgwekkend.

Er is verschil tussen niet onthouden en niet willen onthouden, maar dat terzijde. Wat ben ik waarschijnlijk gelukkig kwijt, wat ik had moeten weten naar jouw mening dan? Graag niet te visueel aub.

Gelukkig, je voelt je aangesproken. Dat is alvast een begin. Nu is mij verteld, dat de desbetreffende persoon zich uit eigen beweging bewust moet worden van het probleem en dat het weinig zin heeft om 'm te vertellen wat er precies aan de hand is. Dat veroorzaakt alleen maar onrust.

Dussss: zoek zelf maar uit wat er op 10-03-2016 om 03.01 en 03.02 uur mis ging.

Ten eerste het was 02.02, daarnaast zit ik in buiten gebied op een camping met een postduiven WiFi. Regelmatig nog paard en wagens in de omgeving. Storingen en uitval is aan de orde van de dag. Bij mist en regen is de WiFi helemaal zwak. Bovendien thee drinkers met flintstone apparatuur waar de WiFi op vast loopt, bovendien te veel gebruikers op bepaalde tijden. Dus tja wat ging er mis dit keer, geen idee eigenlijk.

Ten eerste het was 02.02....................hier stonden doorzichtige rotsmoezen, welke niet voor herhaling vatbaar zijn....................

Het begint altijd met misleidende informatie verstrekken en ontkennen. Misschien, dat ik voor 1 april toch ook maar een smoes ga verzinnen.

Onderaan staat toch echt 02.02......?!?!?!

En het kan niet zo zijn dat jij je tijd ver vooruit bent, dus......... Kom maar op met je smoes.

image.png

Mij zit niks dwars, anderen liggen vaak dwars of zijn dwars, maar daar heb je borrels voor.
Het is net als in de dierentuin, als je tegen het glas tikt wordt een beestje ballistisch, mag niet, wel leuk. Ringstaartmaki's staan erom bekend heb ik vernomen.

Ik weet zeker dat ik het Puffende beest in de Ger op de Ger-camping in Eck & Wiel, binnen luttele minuten ballistisch krijg met tik-geluiden.
1 April !

p

Onderaan staat toch echt 03.02 !!!!! En daarvóór stond 03.01 (is gewist) en weer daarvóór staat 03.00.

En het kan niet zo zijn dat jij je tijd ver vooruit bent, dus......... Kom maar op met je smoes.

Heb je er ooit wel eens bij stil gestaan, dat je zelf misschien wel eens achter kunt lopen? Zelfs vér achter. Ik noem slechts één voorbeeld: met het ontwikkelen van een multiswitch loop jij 32 jaar op mij achter.

Nu jij weer.....bij voorkeur niet op tijden, waarop je van je nachtrust hoort te genieten.

Goed het is nu exact 03:11 als ik dit schrijf plus een een paar minuutjes om te plaatsen. Dan is dat duidelijk. Ik loop nooit achter en nooit voor, ik kies altijd mijn eigen weg. En ik ontwikkel niks, ik zorg alleen dat er straks iets beschikbaar komt voor iedereen om te gebruiken en of te verbeteren en ik vraag daar geen geld voor, misschien dat ik daar in ieder geval niet achter loop. Voorop lopen is ook niet slim wat dan staan er mensen achter je en dat schijnt best erg te kunnen zijn. Maar als jij dat prettig vindt, zal ik het niet verder visueel maken en ik sta zeker niet achter je maar dat terzijde, wat eigenlijk stukken veiliger is.

Ik weet zeker dat ik het Puffende beest in de Ger op de Ger-camping in Eck & Wiel, binnen luttele minuten ballistisch krijg met tik-geluiden.
1 April !
p

Nop, mij krijg je niet ballistisch, in het stadium daarvoor ben je al rustig maar zeer dwingend in de Rijn gedeponeerd. Mee werken is dan verstandig, echt ballistisch zou zijn als je het stuk tussen mijn tent en de Rijn in vogelvlucht mee zou maken en waarschijnlijk in stukjes.
Dat moet ook wel, anders brengt de hond je weer in delen terug, het is immers een retriever en dat willen we niet. Helaas is mijn exemplaar niet te kieskeurig en weet blijkbaar niet wat goed is en wat troep. Hij weet wel dat meer dan 10 meter het water ver genoeg is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back