De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja Bagger, als je wil aantonen, dat je tot 10 kunt tellen hoef je niet zo'n eind door te gaan, hoor!

Maarre, om 13.01 zat je op 6000, hoe ver ben je nu inmiddels?

Mooi!
Laat het maar weer eens weten als je bij 100000 bent.

Je telt toch wel in het hexadecimaal stelsel neem ik aan?

02.46 uur. Constatering dat er wederom in pak 'm beet 24 uur niks nuttigs is gemeld, wat geheel in lijn der verwachting is, maar dat terzijde.

Bezig met zelfreflectie?

Bagger zal nu vast wel gaan tellen hoe veel postings er zijn geplaatst en door wie.

Ken je die andere persoon?
Kun je kiezen wie je bent?
Heb je een hekel aan die ander?
Delen julllie dezelfde hobby?
Drinken jullie hetzelfde en evenveel?
Als de ene teveel drink, wordt de ander dan ook dronken?

Voor degene die geen smoes (nog) hebben, voor de seizoens opening van het BBQ seizoen is er sinds vandaag een tipi tent van 5,5 meter doorsnee met hout kachel beschikbaar, zelf opzetten, zelf stoken. 2 veldbedden zijn ook beschikbaar.

Aan wie vraag je dat?
De minst domme van hullie.

Voor degene die geen smoes (nog) hebben, voor de seizoens opening van het BBQ seizoen is er sinds vandaag een tipi tent van 5,5 meter doorsnee met hout kachel beschikbaar, zelf opzetten, zelf stoken. 2 veldbedden zijn ook beschikbaar.
Ben me daar een beetje gek.
Ik ga gewoon lekker in mijn Laro tukken, en voor de warmte laat ik gewoon de motor lopen.
Niets slaapt zo lekker als het ritmisch snorren van een 5 cilinder diesel op de achtergrond.

Edit: Voorgrond natuurlijk.

Wat jij wilt, een diesel zal inderdaad anders klinken dan het gesnurk van een stuk ijzer, die eigenlijk nog geen smoes heeft bedacht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back