De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Natuurlijk niet, hoe kom je er bij? Het is toch veel gemakkelijker om het te vragen en het anderen te laten uitzoeken?

Goh Jan heb je het warm of zo? Neem een koel biertje.

Moet je nu gesteund worden in je kleding keuze of het merk koel bier of het feit dat je nog geen schoondochter hebt?

WAAR IS HIER DE SYSOP?

Beste Jan.
Met één woord maak je duidelijk dat je twee foute inschattingen hebt gemaakt.
SYSOP staat voor System Operator, dat heb ik net opgezocht in het zakwoordenboekje van Plofkip, zijnde Wikipedia.
Dat verondersteld dus dat er ergens een 'systeem' zou zijn. Weliswaar ben je minder lang lid vanMBF dan ik (hoewel je me bijna hebt ingehaald qua posts, waarmee proficiat) maar je moet er ondertussen toch ook wel achter zijn gekomen dat MBF alles heeft, behalve een "systeem". Het enige wat er nog een beetje op lijkt is De Berg, al was het alleen al omdat het met twee grote Buh's wordt geschreven.
Daar zit tenminste systeem in.

Verder verondersteld het woord SYSOP ook nog het bestaan van een "operator". Da's in de meeste gevallen een nogal bleek uitziend, ongezond levend type, ooit begonnen te klooien met de ouwe PC van pa, ontdekkend dat hij daar leuke dingetjes mee kon doen, een opleidinkje gevolgd en voila, meneer denkt dat hij Mike Zuckerberg is.
Ook dit deel van SYSOP kun je op je buik schrijven. Bleek uitziende, ongezond levende types zat, maar er is niet een die kan opereren. Al ook al zou hij het willen, bij gebrek aan potentiële patiënten komt hij er gewoon niet aan toe.
Kortom: je noodkreet blijft hangen als een 78-toerenplaat waar een van je katten de nagels in heeft gezet.

Corrien zei:
Wat me ook tegenvalt is het volledige gebrek aan steun van medeforumers. Er is hier toch zo'n clubje, dat altijd overal bovenop duikt? Waar blijven die nu?

Bekijk je eigen foto nou nog eens. Met of zonder geshopte achtergrond, maakt me niet uit. Denk je nou echt dat wij daar bovenop duiken? Daggutnie(t)!

Corrien zei:
Hoe zouden die het zelf vinden als ze hier zomaar even in hun hemd jurk worden gezet?

Stomme vraag. Sinds de vestiging van De Berg worden mensen hier elke dag in (of uit) enig kledingstuk gezet. Wij zijn daarin gehard.
Dus nou niet gaan miepen als je zelf een keer de sigaar uit eigen doos bent.
Tot nu toe ben je redelijk gespaard, omdat we eerbied hebben voor die paar nog aanwezige grijze haren, maar dat kan zo maar verkeren.
En dan kun je weer zitten mokken op de aanleunberg.
Zonder grote buh, dus óók zonder systeem. Maar dat terzijde.

Corrien zei:
Nog één vraagje: hoe kun je hier eigenlijk een poll aanmaken?
Die vraag laat ik graag aan Ron. Die heeft daar vast wel een stuk of twintig slimme linkjes voor.

svomit_100-122.gif

Oei, is het minder prettig voelen besmettelijk? Epidemie op de Berg? Geen airco in schuurtje?

Lastig Jan, de mensen die het allemaal heel goed weten krijgen een ban. Het cluppie wordt dunner en brutus vraagt overal geld voor.

Probeer eens een schuilnaam, Cierron of zoiets.

Hullie proberen Hennetje Zanik-Wat een beetje van haar nest te lokken hé?
Nergens voor nodig. Die komt vanzelf weer. Ze is immers al jaren van de leg.

Blijft toch altijd triest; zo'n Hen die haar ei niet kwijt kan.
En dan heb ik het nog niet eens over de Buizerds die op zielige Hennetjes loeren.

...Nog één vraagje: hoe kun je hier eigenlijk een poll aanmaken? ...
Nieuw draadje maken, en dat bericht echt plaatsen, en vervolgens klikken op Topic Tools boven betreffend bericht. Daarmee kun je
  1. titel wijzigen
  2. peiling toevoegen
  3. draadje (voor jezelf) verbergen
Lastig Jan, de mensen die het allemaal heel goed weten krijgen een ban. ...
Als het maar niet de demotivator wordt!

Laatst bewerkt:
Maar waarover dan een poll? Straks krijgen we ook nog een Bergreverendum over de struisvogel overlast en de afwezige Niek.

Tijd voor een vocht aanvullend biertje

Dat gaat dus niet, dus ja teveel gevraagd. Bovendien had ie dat best zelf kunnen uitzoeken.

Dat gaat dus wel, en ik betwijfel of hij dat zelf zo zou uitzoeken.
Er is weinig meer voor nodig dan enkel een subforum onder het Bergdraadje te leutelen.
Dat subforum noemen we dan; "de Polletjes van Jan".

Ja zeg, lazerstraal op.
Sinds het Oekraïne-referendum en de Brexit ben ik allergisch voor pollen.
Dit is een fatsoenlijke Berg! Niet den Haag.

@Ron, je valt me tegen. Ik had toch minimaal 3 linkjes verwacht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back