Ben jij dan nog steeds aan de renneritis?
Niet meer. Overigens is het "Rennieritus"... Komt van de merknaam "Rennie".
Als je bepaalde symptomen hebt, en je neemt er voldoende in, dan "ren" je "nie" meer...
Maar het algemeen gevoel van onwelbevinden is op z'n retour... Eergisteren en gisteren alleen ernstig last van een symptoom waar Burp waarschijnlijk nooit last van heeft: dusdanig schor dat ik niet meer kom praten.
Een paar weken geleden kreeg ik echter van mijn liefhebbende dochter een zak Engelse Drop en een heupflesje "Dropshot". Dat flesje verdween in de vriezer. Gisteravond er uit gehaald en de helft van de inhoud naar binnen geklokt.
Oké, d'r zit alcohol in (hoewel slechts 10%, dus waar praten we over) maar 't is ook een vorm van dropwater. De combinatie maakt het dus tot "medicinale alcohol".
Als je dat inneemt ben je dus verplicht om een héél smerig gezicht te trekken ( is gelukt!) anders gelooft de rest van de goegemeente weer niet dat je het tot op zekere hoogte kan waarderen.
Dit, in combinatie met de airco op de slaapkamer op 18 graden, zorgde ervoor dat ik prima heb geslapen, dank voor de belangstelling.
@MP: een halve kuub kolen hoeft nou ook weer niet; ik ben niet zo van dat low & slow. Jouw manier doet me iets teveel aan een kiloknaller denken.
Kilo lappies - wikkel-wikkel-wikkel en knallen maar...
Sinds een paar dagen heb ik daar een aversie tegen.