De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou...

Eerder iets als:
molshopen-een-lijn-14045862.jpg

Met wat klemmetjes onderweg. Dat dan weer wel.

Rustig rustig.
Geef die jongen nu gewoon eens de gelegenheid om zijn mening uit te spreken, zonder dat direct te hoeven staven met "linkjes".

Fijn, heb zojuist vandaag een gang onder mijn straatje voorzien van beton vanwege z'n mormel dat doof is en mijn verjaag instrument niet hoort. Krijgen we die krengen op de Berg, slecht plan... Heel slecht plan. Kan tante pollewop in zijn jurk niet iets anders bedenken waar we een keer wel wat aan hebben...

Een beetje beton in een mollengang is natuurlijk kansloos.
Dat beestje doet waar het goed in is, en graaft gewoon vrolijk een nieuwe route.
Die betonresten kom je vanzelf wel weer eens tegen.

Wat stukjes Carbid in de mollengang schijnt nog wel eens te helpen.
Nee niet gelijk proberen te ploffen of te knallen.
Molletjes schijnen acetyleengas on-geoxideerd ook al niet te weten waarderen.

Een beetje beton in een mollengang is natuurlijk kansloos.
Dat beestje doet waar het goed in is, en graaft gewoon vrolijk een nieuwe route.
Die betonresten kom je vanzelf wel weer eens tegen.

Wat stukjes Carbid in de mollengang schijnt nog wel eens te helpen.
Nee niet gelijk proberen te ploffen of te knallen.
Molletjes schijnen acetyleengas on-geoxideerd ook al niet te weten waarderen.

Dit kreng eet carbid voor lunch ben ik bang, zeer hardnekkig monster.

Ja zeg, lazerstraal op.
Sinds het Oekraïne-referendum en de Brexit ben ik allergisch voor pollen.
Dit is een fatsoenlijke Berg! Niet den Haag.

Wat is er nou mis met een leuk referendum? Kijk, het kost een paar stuivers om het te organiseren en niemand weet wat de consequenties zijn van de uitslag, maar wie maakt zich daar nou van tevoren druk om?

Het is toch leuk om onderbuikgevoelens op te wekken, zodat mensen tegen hun eigen belangen gaan stemmen? Als het je lukt ga je eerst juichen, vervolgens jezelf een schouderklopje geven en tenslotte laat je de veranwoordelijkheid over aan anderen, zodat je kunt beweren dat die er een potje van maken. Tenslotte word je ook nog door velen beschouwd als een held, dus wat wil je nog meer?

Zo leek het me ook wel geinig om hier op de Berg polls te gaan organiseren. Waarover die moeten gaan bedenken we nog wel. We moeten er alleen voor uitkijken, dat we er niet zelf de dupe van worden. Maar ja, zoals hier gebruikelijk is zoiets al getorpedeerd voordat men er één gedachte over heeft laten gaan, dus laat maar. Men vindt het veel belangrijker om te weten hoe je een mol om zeep helpt.

i285697114326957075._szw565h2600_.jpg

Goed maak dan maar een poll of we het belangrijk vinden wat jij belangrijk vindt, uitslag geheel voorspelbaar, consequenties ook maar dan hebben we dat tenminste gehad.

Ga jij lekker een mol vangen! Je beweert eerst, dat een poll aanmaken niet kan en nu ga je opeens in de voetsporen van Burpmans treden met voorspellende gaven. Moeten we je nu Burptwee gaan noemen of zo?

@MP:
Nee.
Hooguit dacht er iemand aan, maar dat brengt geen vlees op je bord.
Bovendien: jouw type BBQ is
a) te lawaaierig
b) kun je er hooguit een (dun) worstje in BBQ'n
c) kost teveel brandstof.

@Corrien:
Voor onderbuikgevoelens heb ik geen poll nodig.
Daar zijn hele andere zaken voor nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back