De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een therapeutisch klussenier bestaat volgens mij nog niet als beroep. Misschien is dat wel een gat in de markt Erwin.

Zoiets als: "mevrouwtje, voordat ik de tegeltjes van de badkamer ga plaatsen, zullen we het er eerst eens over hebben of u de ervaringen met de badkamer(s) uit uw jeugd wel helemaal goed hebt verwerkt?"

Zoiets levert meteen wat extra arbeidsuurtjes op, maar kan natuurlijk ook leiden tot een grondige renovatie van de gehele woning. Als eenmaal alle psychische probleempjes met badkamers in het verleden en heden zijn doorgesproken én opgelost kan er eens gevraagd worden hoe de ervaringen met keukens altijd is geweest. Terwijl je daar mee bezig bent kan er tussen neus en lippen door dan eens gevraagd of het plafond van de woonkamer wel helemaal prettig aanvoelt en zo komt vervolgens de rest van het huis aan de orde.

Weer iemand die we niet meer zien.
Pas als het denken dusdanige vormen aan neemt, dat het denken over het onderwerp gaat.
I.p.v. het overdenken of het inhoudelijke onderwerp iets is, dan pas kan het gevaarlijk stil worden.
Snap je?
Ja, mooi, nee ook mooi.

Laatst bewerkt:
Pas als het denken dusdanige vormen aan neemt, dat het denken over het onderwerp gaat.
I.p.v. het overdenken of het inhoudelijke onderwerp iets is, dan pas kan het gevaarlijk stil worden.
Snap je?
Ja, mooi, nee ook mooi.

Ik vond je duidelijker toen je het hier aan het negeren was....

Was je weer eens aan het nachtbraken?

Jaagt wel lekker je postcount omhoog....

Was je weer eens aan het nachtbraken?

Jaagt wel lekker je postcount omhoog....

Mmmm na drie jaar heftige medicijnen met meer bijwerkingen dan werkzame stoffen ben ik van die zooi af, alleen nog wat troep overdag. Maar helaas whisky en een biologisch rokertje doet me niet in slaap vallen, tel daar het visuele aspect van de aanwezigen hier en hun strapatsen bij op, dan is het vrij logisch helaas.... ik zie de slijterij ook niet als hobby maar als apotheek.... alleen de verzekeraars werken niet mee, eikels!

Ik weet niet hoeveel graanhalmpjes of aardappelplantjes je mag kweken, maar voor eigen consumptie zal er toch wel wat toegestaan zijn?

Het houd je een beetje van de straat en kan overlast voorkomen voor de buurt of het Forum (zie de nachtelijke oneliners).

Vraag wat kuipjes aan Ramses, vraag wat vaag koperwerk aan Harm of Roel en ga los.
Vergeet Hobbit niet uit te nodigen als proefpersoon of EHBDO, mocht je dat willen.

Ik weet niet hoeveel graanhalmpjes of aardappelplantjes je mag kweken, maar voor eigen consumptie zal er toch wel wat toegestaan zijn?

Het houd je een beetje van de straat en kan overlast voorkomen voor de buurt of het Forum (zie de nachtelijke oneliners).

Vraag wat kuipjes aan Ramses, vraag wat vaag koperwerk aan Harm of Roel en ga los.
Vergeet Hobbit niet uit te nodigen als proefpersoon of EHBDO, mocht je dat willen.
Kom ik vannacht wel op terug.... "als jouw paddo's zijn uitgewerkt"

Tja, als je bij het schaapjes tellen alleen maar hongerig wordt moet je een keer wat anders proberen:

funny-dog-counting-sheep.jpg

Sorry is geen excuus, maar een diagnose: "niet kunnen nadenken" komt veel voor, de Berg en Den Haag zijn blijkbaar hotspots, maar dat terzijde.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back