De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jaja, dus als ik het goed begrijp loopt er hier op de Berg één iemand rond, die vindt dat de rest van de aanwezigen niet nadenkt, net zoals er in Den Haag zo'n sujet rondloopt. Denkt die ene hier op de MBF-Berg soms ook de mening van het volk te vertolken? Nounounou nou? Hoe zit dat?

Jaja, dus als ik het goed begrijp

Euvel 1!

loopt er hier op de Berg één iemand rond, die vindt dat de rest van de aanwezigen niet nadenkt

Minstens 1.... Als je dat ook DENKT dan zit je niet bij de rest..... toch?.... te moeilijk?....

net zoals er in Den Haag zo'n sujet rondloopt.

Minstens 150!

Denkt die ene hier op de MBF-Berg soms ook de mening van het volk te vertolken? Nounounou nou? Hoe zit dat?

Nee ik denk dat niet, ik weet dat, kwestie is de definitie van "volk"

Aha, een Hezikiaanse reactie! Mijnheer voelde zich dus aangesproken. Prima, dat was ook de bedoeling.

Soort zoekt soort.....

whisper.gif

Je drukt je zo vaag uit dat we niet anders kunnen dan gissen naar wat je bedoelt.
Maar we doen ons best.

En dan beginnen we natuurlijk gewoon met het meest waarschijnlijke scenario.
Daarna gevolgd door: de eventueel mogelijke scenario's, de "het zal toch niet waar zijn" scenario's en tenslotte de meest wilde (edoch niet onmogelijke) varianten.

Je kunt ook Bagger vragen een correct omschreven berichtje voor je te typen.
Of Hobbyist voor: EHBOP.

Maar we doen ons best.

Spreek je nu ook al namens het "volk"?

Maar het is wel een nieuwtje, dat dan weer wel.

In de categorie "vaag" als de meeste resultaten normaal toch al rampzalig zijn vrees ik het ergste als "jullie" je best gaan doen. Dat is net zo iets als Burpmans laten opruimen en daar een compliment voor geven....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back