Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jij hebt dus ook eerste kliekjes. . . . .laatste kliekjes
Absoluut, de eerste zullen de laatste zijn.Jij hebt dus ook eerste kliekjes. . . . .
In de categorie "vaag" als de meeste resultaten normaal toch al rampzalig zijn vrees ik het ergste als "jullie" je best gaan doen. Dat is net zo iets als Burpmans laten opruimen en daar een compliment voor geven....
NeeKan hier ondertiteling bij? Dit is dermate vaag, dat dat wel nodig is lijkt mij zo.
Goed zo.
Dan niet, maar voortaan niet meer klagen over het humeur van anderen.
Nou, met ondertiteling was je humeur zeker erger als die van de ijzervreter met of zonder ballen maar dat terzijde. Hoezo daar over klagen? Zijn we gewend. Als ze vrolijk worden dan hebben de MF iets uitgehaald.....Dan niet, maar voortaan niet meer klagen over het humeur van anderen.
+1Pfff.
Wat een zooi hier.
Korte antwoorden ziet men als chagrijnig en lange antwoorden worden niet begrepen.
Aan wie ligt het dan?
Zou je denken?Het komt gewoon door Roel.
..........wat is er mis met "nee" nou nou?.......
Beter hard geblazen dan de mond verbrand. Nog beter: stop met theedrinken.Pfff...................
In dit geval alles. Lees de vraag nog maar eens door en denk vervolgens even na
Zit wel meer klem, maar dat terzijde....Jan, er zit waarschijnlijk een koekkruimeltje klem bij je Caps lock.
Ja.... grijpen we de macht weer?Ik voel een aanleunBergmomentje aankomen, heel gek.....