De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja de laatste kliekjes op de BBQ moeten ergens naar toe. Dan is Burpmans ook even stil wat alleen al een compliment waard is.

In de categorie "vaag" als de meeste resultaten normaal toch al rampzalig zijn vrees ik het ergste als "jullie" je best gaan doen. Dat is net zo iets als Burpmans laten opruimen en daar een compliment voor geven....

Kan hier ondertiteling bij? Dit is dermate vaag, dat dat wel nodig is lijkt mij zo.

Dan niet, maar voortaan niet meer klagen over het humeur van anderen.
Nou, met ondertiteling was je humeur zeker erger als die van de ijzervreter met of zonder ballen maar dat terzijde. Hoezo daar over klagen? Zijn we gewend. Als ze vrolijk worden dan hebben de MF iets uitgehaald.....

Als ik gewoon vriendelijk wat vraagt krijg ik als antwoord 'nee'. Als ik dan wat zeg over zo'n chagrijnig antwoord krijg ik de wind van voren. Nou, mijnheer de MBFB-stoker 3e klas/MBFB-slijter, ga maar lekker zo door. Dat is erg bevorderlijk voor de samenwerking op de Berg. Je hebt zeker ook geen toezichthouder meer nodig bij de volgende Gerpoetsdag?..............

...................dat dacht ik al!

Volgens mij heb ik een memmo gemist met daarin de aankondiging van lange tenen dag... of week.... uhh maand....

Bovendien wat is er mis met "nee" nou nou? Het is niet wat je wilde horen dus is het chagarijn van de ander, bij een ja hoor je meestal niks...........

..........wat is er mis met "nee" nou nou?.......

In dit geval alles. Lees de vraag nog maar eens door en denk vervolgens even na.

Pfff...................
Beter hard geblazen dan de mond verbrand. Nog beter: stop met theedrinken.

Trouwens, waar denk jij je tegenaan te bemoeien? Ik ben in conversatie met de MBFB-stoker 4e klas, ja? Dus dan laat jij je toetsenbord even met rust, ja?

THEEDRINKERSVRIENDJE !!!

Ik voel een aanleunBergmomentje aankomen, heel gek.....
Ja.... grijpen we de macht weer?

Meer hebben we niet nodig.
olifant.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back