De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou Jan da's voor jou natuurlijk een heugelijke leeftijd.
Voor de meeste mensen zal deze heugelijke leeftijd met nog jaren worden uitgesteld

Van harte met het behalen van deze, en nog maar vele jaren hobbyen voor je werk.

Met de hele familie naar de wok-in vanavond?

Ik geef het goede voorbeeld, dus ik ga nog op z'n minst 5 jaar door in mijn elektronica lab, dat ik heel bescheiden 'werkplaats' noem. Daarna valt er niets meer op te volgen.

Met de hele familie naar de wok-in vanavond?
eat.gif
:yes::yes::yes::yes::yes::yes:
eat.gif

Ben ik bijzonder blij om. Dan kan Raf al z'n 40 mHz zenders voorlopig nog naar de 35 mHz om laten bouwen, zodat hij onder water meer bereik heeft.:D

(Duikt weg om een sneer van Ron van S. te ontlopen)

Jongeman, zo spreekt men de oudere jeugd niet aan
shame_on_you.gif
.

Maar wees gerust, in het Bergse gaat het leven gewoon door.

Wijsheid komt met de jaren.........zeggen ze. Ik hoop dat je dan maar heel oud mag worden Jan.

kweet het niet hoor burp me kinderen zijn allemaal slimmer

zware beroepen ?/ vroegeuh als de os ermee uitschee zelf de ploeg doortrekken ja eelt op de handjes

nu kunstmatige inseminatie omdat de stier in positie brengen te zwaar is (dat beest is it ook niet meer gewend)

enyway blij dak in de kippen zit, die wegen niet zo zwaar, hou it nog wel ff vol
die haan weet er trouwens wel raad mee

Dank, dank, dank. Zojuist zijn we uitgewokt en weer thuis. Iets te grote porties genomen, zodat ik maar drie keer langs de wokChinees kon gaan en nu moet uitbuiken. Na de derde portie was overigens de TIPANsaus op en moest er nieuwe worden aangevoerd.

Ga je binnenkort ook gitaarlessen nemen?
(en je snor/baard laten staan?)
Daar wordt over gedacht. In ieder geval ga ik om bij te spijkeren een paar schriftelijke cursussen volgen: rock and rollator en breekdansen.
M'n kleurige jasje uit m'n hippietijd zou ik ook graag weer gaan dragen, maar dat hangt ingelijst bij ons op de overloop en daar moet ik van mijn duifje van af blijven.

Tja, de fundering ziet er wel solide uit, maar die toplaag lijkt toch een beetje als los zand aan elkaar te hangen.

Zie de toplaag als kabinet, de onderlaag als parlement en het fundament als "het volk".
Dan is dit plaatje van Jan een mooie "doorsnede van de samenleving".
(Hoewel bepaalde blonde lieden daar uiteraard anders over denken, maar dat uiteraard terzijde.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back