Ik zal tante Riet vragen of ik ze contact met jou wil opnemen.
Bedenk wel waar je aan begint. Voor je het weet zit je met tante Riet en ome Maarten...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik zal tante Riet vragen of ik ze contact met jou wil opnemen.
Om uiteindelijk hier >>ff klikken<< uit te komen.
Nou ja, dat hoeft voor ons niet perse. Voel je niet verplicht.hobbyist zei:Vervolgens na enige tijd herhaald dit ritueel zich in omgekeerde volgorde.
En dan ja dan nog zo'n 300 meter naar boven lopen naar het uiterste puntje.
..........
Ga jij nou maar inpakken, de vorige keer ging dat ook al niet zo best.....Spek ontmoet ei?
Met tante Riet is niets mis natuurlijk. Met Maarten wel, maar daar kunnen we wel mee omgaan.Bedenk wel waar je aan begint. Voor je het weet zit je met tante Riet en ome Maarten...
Zeker weer stokken inpakken. Iets ander model deze keer. En ik ga er ook zeker niet voor terug, mocht "ik" ze vergeten.Ga jij nou maar inpakken, de vorige keer ging dat ook al niet zo best.....
Zeker van die gestroomlijnde gebogen stokken?Zeker weer stokken inpakken. Iets ander model deze keer.
Dit is mooi om te lezen. de voorbereidingen van de xxxxMBFBBQ gaan per direct de ijskast in.Nou ja, dat hoeft voor ons niet perse. Voel je niet verplicht.
MBF"B"MCPBBQ...... anders komen er wel heel veel opdagen.Dit is mooi om te lezen. de voorbereidingen van de xxxxMBFBBQ gaan per direct de ijskast in.
Oh ja, die variant, die ligt naast die andere ook in de ijskast.MBF"B"MCPBBQ......
Ik weet wel dat de beveiliging regelmatig wat uit de ijskast haalt, als jij nou probeert te denken, zie ik wel een samenwerking mogelijk.Oh ja, die variant, die ligt naast die andere ook in de ijskast.
Of het er uit gehaald gaat worden, daar moet ik even over na denken.
Waarbij dat denken minder lang zal duren als bij die gast van de Berg beveiliging, dat antwoord laat nog steeds op zich wachten.
Zeker van die gestroomlijnde gebogen stokken?
Een beetje pro kan goed zonder die dingen.
Alleen handig om de handschoenen aan op te hangen, voor het pinkelen.
Voor de rest, overbodige ballast.
Oh jee een pleidooi van de generatie die met de stok is opgegroeid.opmerking van een amateur