Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dit is dan zeker een chinees toestel, in china zitten alle knopjes aan de onderzijde.Als er goeie film op TV komt vanavond... baal jij dan ook zo dat als je de TV niet op tijd aanzet, de aan/uit knop aan de bovenkant niet bereikbaar is omdat die film er op ligt?
Jawel, dat weet je wel. Eelt.Ja maar niet wat er op zou moeten zitten?
Dit is dan zeker een chinees toestel, in china zitten alle knopjes aan de onderzijde.
Transporteer je zo'n apparaat de halve wereld over, ja logisch dan zitten de knopjes natuurlijk aan de bovenkant.
Nee dat hoort op de ziel thuis, al kan ik die ff niet vinden. Mijn lever heeft er bovendien ook de tijd niet voor om zich ergens druk over te maken, gezien de laatste telling van de overuren en weekenddiensten.Jawel, dat weet je wel. Eelt.
Uhh heb de hele week weekend.....Met name die weekenddiensten zullen voor je lever wel een slachting zijn geweest...![]()
Nou en?
Verwacht je nu echt dat ik pas wat zeg als er wat aan mij gevraagd wordt?
Zo ja:
Jammer dan: gaat niet gebeuren.
Daar ben ik wel mee eens.Nou en?
.. bla bla bla
Jammer dan....
Weet je echt zeker dat je roots niet in Brabant liggen, zomaar een vraag?Nou en?
Verwacht je nu echt dat ik pas wat zeg als er wat aan mij gevraagd wordt?
Zo ja:
Jammer dan: gaat niet gebeuren.
Niet drinken en typen......Daar ben ik wel mee eens.
Hij zit nog in de ontkenningsfase.Weet je echt zeker dat je roots niet in Brabant liggen, zomaar een vraag?
Ik ben het met Bagger eens dat het jammer is dat hij pas wat zegt als hem wat gevraagd wordt.Niet drinken en typen......
Wat heb je nodig?Ik ben het met Bagger eens
zie bericht 9511Dat was geen vraag bagger